« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
به مناسبت تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی انجام شد:
روحانیون شهرستان لنده به مناسبت تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده؛در این دیدار حجت الاسلام سید محمود الهی نیا گفت:روز سازمان تبلیغات و اطلاع رسانی دینی متعلق به طلاب و روحانیون است.وی افزود:روزی که امام خمینی( ره) انقلاب اسلامی را تشکیل دادند، همه جوانب را برای حفظ این انقلاب در نظر گرفتند.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد: سازمان تبلیغات هم به منظور حفظ ارزش‌ها تاسیس شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پایان گفت:اگر همه مسئولان به وظایف خود عمل کنند هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند این نظام را تهدید کند و یک بخش آن که تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت:دنیای امروز و تحولات جهانی تاثیرات خیلی عمیقی را در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، در کشورها داشته و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود:بودجه ای که الان در کشورها برای مباحث تبلیغات می گذارند از بودجه نظامی و تسلیحاتی بیشتر است.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد :البته در کشور ما شاید به این اندازه نیست و همه نهادهای متولی فرهنگ از کمبود اعتبار و دست خالی می نالند.

امام جمعه لنده گفت:امروز جنگ تبلیغاتی، جای جنگ نظامی را گرفته و دشمن به این نتیجه رسیده که دیگر به لشکر کشی نظامی نیازی نیست با یک برنامه چند ساله می شود فرهنگ یک ملت را از آنان گرفت.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:اگر رهبری معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین را صادر فرمودند، بدون شک مخاطب این دستور جامعه روحانیت و مبلغین دینی است.

در پایان این برنامه مراسم غباروبی از گلزار شهدا با حضور امام جمعه ؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی و طلاب انجام گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین