« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
همزمان با هفته قوه قضاییه با تشکیل میز خدمت در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی مسئولان قضایی شهرستان لنده به درخواست های مردمی رسیدگی کردند.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛مسئولان قضایی شهرستان لنده همزمان با هفته قوه قضاییه با تشکیل میز خدمت در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی  به درخواست های مردمی رسیدگی کردند.

در این دیدار که با حضور ایرج علیبازی رئیس دادگستری ؛اکبر پرندوار دادستان عمومی و انقلاب و قاضی خالوئی دادیار دادسرای عمومی و انقلاب و تعدادی از کارکنان دادگستری شهرستان برگزار شد رئیس دادگستری شهرستان لنده با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قطعا با شنیدن مشکلات مردم به صورت مستقیم می توانیم راهکارهایی را به منظور تسریع در خدمات و رسیدگی ها ارائه دهیم.

در این دیدار، چندین نفر از شهروندان و روستائیان شهرستان مسائل و مشکلات خود را به صورت مکتوب و شفاهی با مسولان قضایی شهرستان در میان گذاشته و راهنمایی و دستورات لازم برای رفع مشکلات خود دریافت کردند.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین