« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
ظهر امروز جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان لنده در محل فرمانداری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده، ظهر امروز جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان لنده در محل فرمانداری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف این شهرستان برگزار شد.

لازمه پیشرفت شهرستان هم دلی و هم صدا بودن است

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در ابتدای این جلسه گفت:برنامه امسال عید غدیر خیلی بیشتر از سال‌های گذشته برجستگی آن در جامعه هویدا بود.

وی افزود:با وجود اینکه اسلام ۲۳سال بود که آمده بود، اما ناقص بود و با ولایت امیرالمؤمنین تکمیل شد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:بهترین دستاورد انقلاب اسلامی آزادی بیان است و مردم ما در هر دوره ای مسئولان را نقد می کنند، ولی لازمه پیشرفت شهرستان هم دلی و هم صدا بودن است .

امام جمعه لنده در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه به خاطر پوشش خبری این برنامه گفت : امسال اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و امیدواریم شاهد قوی تر شدن زیرساخت ها،امیدواری و رضایت مردم باشیم.

در هیچ دوره ای اعتبارات شهرستان به این اندازه نبوده است

فرماندار شهرستان لنده در این نشست گفت:هر دستگاهی اعتبارات تعیین شده و تخصیص یافته را باید تا پایان سال اجرایی کنند.

جلال دانش گفت:از محل سفر ریاست جمهوری به استان فعلا مبلغ ٨٠میلیارد تومان،از محل سفر ریاست بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان نیز بیش از ٩٠میلیارد تومان و از محل کمیته برنامه ریزی استانی نیز ۴۶میلیارد تومان به شهرستان لنده تخصیص یافته است.

فرماندار لنده گفت:راه اندازی قرارگاه توسعه و پیشرفت شهرستان لنده متناسب با نیازمندی های شهرستان اقدامات راهگشایی را اجرایی خواهند کرد.

جلال دانش تاکید کرد:باتوجه به مشکلات حوزه آب وفاضلاب بخشی از هزینه ها برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و اصلاح شبکه آب شهری تخصیص یافته است و در حوزه خدمات شهری با تفاهم نامه با بنیاد علوی نیز مبلغ ١٠میلیارد تومان به شهرداری تخصیص یافته است.

وی گفت:در حوزه راه نیز توجه ویژه ای به جاده لنده_تراب شده است و در حوزه کشاورزی نیز تخصیص های خوبی تعیین شده است.

دانش خاطر نشان کرد: برای ساماندهی گلزار شهدای شهر لنده ٢٠٠میلیون تومان و برای ساماندهی سایر گلزارهای شهدای شهرستان نیز مبلغ٢٠٠میلیون تومان از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته است.

وی در ادامه گفت: باید اعتبارات تعیین شده در محل پروژه های ابلاغی هزینه شوند و لازم است که ادارات و نهادها نسبت به اجرایی کردن پروژه ها و اعتبارات اقدامات لازم را اجرایی کنند.

دانش گفت:در حوزه بازنگری نقشه شهری و پارک کوهپایه و شهرک آسیاب لنده مبلغ٢میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد:در فصول بهداشت و درمان، مدارس، فعالیت های کانون مساجد، ورزش و جوانان، بنیاد شهید وگردشگری نیز تخصیص های خوبی در نظر گرفته شده است.

دانش تاکید کرد: در فصل فرهنگ نیز ٧١۵میلیون تومان برای فرهنگسرا و تامین و تجهیز فضای فرهنگی ارشاد اسلامی نیز ٩١۵میلیون تومان تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: در حوزه ورزش و جوانان ٨١۶میلیون تومان برای روشنایی و تجهیز ورزشگاه شهید دستغیب لنده و مبلغ ٧٠میلیون تومان نیز برای تامین و تجهیز سالن های ورزشی لنده تخصیص یافته است.

دانش گفت: در سایر حوزه ها نیز این اعتبارات خیلی خوبی در نظر گرفته است که امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون شهرستان لنده باشیم.

فرماندار شهرستان لنده گفت: اعتبارات شهرستان لنده در سال ١۴٠١ در ٢۶فصل و برای ٣٣دستگاه اداری شهرستان و برای بیش از ٩۵طرح و پروژه تخصیص یافته است که نسبت به سال گذشته نیز ١۶درصد رشد پروژه در اعتبارات کمیته برنامه ریزی استانی را داریم.

توقعات از دستگاه های فرهنگی زیاد و توجه کم است

حجت الاسلام الهی نیا در پایان این جلسه گفت:توقعات از دستگاه های فرهنگی زیاد و توجه کم است .وی افزود:خانه های عالم و مبلغین ظرفیت های فرهنگی ما هستند که خانه های عالم فرسوده و مبلغین دچار مشکلات زیاد ک کمبود امکانات هستند.حجت الاسلام الهی نیا گفت:در جشن عید غدیر به دلیل نداشتن سیستم صوتی شرمنده مردم شدیم. رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:شهرستان دارای ظرفیت قرآنی است و درخواست پیگیری تاسیس دارالقرآن را در شهرستان داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: