« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
احمد وحیدی، وزیر کشور:
وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست به فوریت و با برنامه‌ریزی جامع و عملیاتی، تا پایان شهریور ماه به جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر اقدام کنند.

 پایگاه خبری آوای رودکوف:احمد وحیدی، وزیر کشور روز دوشنبه در نشست مشترک با استانداران سراسر کشور، به استانداران دستور داد به فوریت و با برنامه‌ریزی جامع و عملیاتی، تا پایان شهریور ماه به جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر اقدام کنند.

به گزارش فارس، وی افزود: در شرایط کنونی یکی از چالش‌های مهم مدیریت شهری مساله معتادان متجاهر است که اثر نامطلوب بر چهره عمومی شهر دارد.

رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد: باید با تمام ظرفیت‌های ملی و استانی مسئله حضور معتادان متجاهر در سطح شهر مدیریت شود و در این خصوص استانداران باید ورود جدی داشته باشند.

وحیدی یادآور شد: واقعیت این است که معتادان متجاهر امنیت عمومی شهرها را به خطر می‌اندازند و برای همین لازم است با رویکرد جهادی این مساله هر چه سریع‌تر برطرف شود.

در این نشست، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاسم رضایی جانشین فراجا حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین