« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
با حضور فرماندار شهرستان بهمئی و جمعی از مسئولان انجام شد:
با حضور فرماندار شهرستان بهمئی و جمعی از مسئولان از خانواده معظم شهدا در بخش سرآسیاب یوسفی سرکشی و پیگیری مشکلات مسیرهای ارتباطی گلزار شهدا و ساماندهی قبور مطهر آنان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرماندار شهرستان بهمئی که به منظور پیگیری مشکلات خانواده معظم شهدا، دیدار با آنان، رفع مسیرهای ارتباطی تا گلزار های مطهر و ساماندهی وضعیت مزار مطهر شهدا به بخش سرآسیاب یوسفی سفر کردند خواستار توجه جدی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره راهداری، بخشداری با همکاری دهیاری ها برای رفع موانع موجود شد.

علی محمدی توجه جدی به این موضوعات در سه بخش سرآسیاب یوسفی، مرکزی و بخش ممبی را ضروری دانست و افزود : در تلاش هستیم که به صورت هفتگی و طی برنامه ریزی منسجم از خانواده های معظم شهدا در نقاط مختلف شهرستان دیدن کنیم و نسبت به پیگیری مطالبات و خواسته های آنان اقدام کنیم.


در این برنامه که با حضور فرماندار شهرستان بهمئی، رئیس بنیاد شهیدو امورایثارگران ، بخشدار سرآسیاب یوسفی ، رئیس اداره راهداری صورت گرفت، با هدف تلاش برای رفع مشکلات راه دسترسی به این قبور مطهر و ساماندهی گلزارهای ساماندهی نشده گلزار شهدای بخش سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی تصمیمات لازم اتخاذ شد و از نزدیک گلزار مطهر شهدای بخش سرآسیاب یوسفی در روستاهای کیمه و امیرالمومنین مورد بررسی قرار گرفت.

نصرت اله سالاری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ضمن تشکر از حسن نیت فرماندار و هئیت همراه گفت : امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران، ایرانی آباد ، آزادو سربلند توام با آرامش و آسایش داریم و همه مدیون شجاعت ها ودلاورمردیهای این عزیزان است.

وی گفت : با عنایت به اینکه یکی از دغدغه هاو مطالبه بحق خانواده های معظم شهدا ساماندهی و دسترسی آسان به قبور مطهر فرزندان خود می باشد می طلبد تا با اراده راسخ ودر جهت پاسخ و تکریم بحق این قشر معزز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محبوبه‌کسایی‌پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
من‌خیلی‌راضیم‌از‌این‌برنامه‌و.از.خبرنگاری‌‌اقا‌مختاری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: