« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
رئیس اداره راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی از آمادگی نیروهای راهدار و ماشین آلات راهداری برای مقابله با سیلاب احتمالی در شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان با اعلام این خبر بهمئی گفت: به دنبال هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران واحتمال جاری شدن سیلاب نیروی های راهدار به همراه دستگاه ماشین آلات در قالب ۲ تیم عملیاتی در آماده باش کامل قرار دارند.

آماده باش راهداران شهرستان بهمئی برای مقابله با سیلاب احتمالی

مجید کهزادی اظهار داشت: در همین راستا از روز گذشته اقدامات پیشگیرانه به منظور برقراری تردد ایمن مسافران در جاده ها و مسیرهای ارتباطی از جمله بازدید از آبراهها و پل ها و پاک‌سازی زیر پل ها در محدوده محورها  توسط راهداران انجام شده است.

 کهزادی از شهروندان و مسافران خواست در شرایط ناپایدار آب و هوایی از انجام سفرهای غیر ضروری به ویژه در نقاط کوهستانی و حاشیه مسیل ها و رودها خودداری کرده و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی راه ها اطلاع حاصل کنند.

رئیس اداره راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی افزود: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم و پیگیری هرگونه حوادث احتمالی در راه های استان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: