« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۳
به همت مؤسسه چاپ و نشر عروج منتشر شد؛
کتاب خاطرات سیاسی- اجتماعی دکتر صادق طباطبائی (3جلدی) چاپ پنجم 1401، از سوی مؤسسه چاپ و نشر عروج (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)) منتشر شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:کتاب خاطرات سیاسی- اجتماعی دکتر صادق طباطبائی (3جلدی) چاپ پنجم 1401، توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)) منتشر شد. این کتاب با جلد سخت روانه بازار نشر شد.

چاپ پنجم خاطرات سیاسی- اجتماعی دکتر صادق طباطبائی

آنچه خواننده ارجمند در سه جلد پیش رو دارد فصل ها و بخش هائی از زندگی نگارنده می باشد که به همت یارانی چند گرد آمده است. تقسیم مطالب بر حسب تسلسل حوادث و بستگی آنها به هم، سبب اصلی تنظیم و تدوین آن ها در سه جلد متمایز از یکدیگر می باشد.

در این کتاب در لابلای صفحات و مطالب کتاب و در پایان هر جلد، بخشی را به روایتگری و تصاویر اختصاص داده شده، عکسهایی تقدیم خواننده گشته است که به نوبه خود گویا و از جذابیت ویژه ای برخوردار هستند و در حکم سند مصور ایفای نقش می کنند.

آدرس فروشگاههای مؤسسه چاپ و نشر عروج:
فروشگاه مرکزی: میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی پاساژ ظروفچی مؤسسه چاپ و نشر عروج تلفن: 02166404873

فروشگاه شماره 1: خیابان انقلاب چهارراه کالج پلاک 886 تلفن: 02166706833

و همچنین اطلاعات کامل آثار چاپ شده مرتبط با حضرت امام خمینی (س) را می‌توانید در آدرس سایت :
http://shop.imam-khomeini.ir/ مشاهده کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین