« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
فرماندار لنده با صدور پیامی ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را تبریک گفت .

پایگاه خبری آوای رودکوف:جلال دانش فرماندار لنده با صدور پیامی ضمن تسلیت عاشورای حسینی  ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را تبریک گفت .

پیام تبریک فرماندار  لنده بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنده؛ در این پیام آمده است؛

چشم بینا، گوش شنوا و فریادی رسا؛ این توصیف اصحاب قلم در راه آزادگی است.

روز خبرنگار امسال مقارن شده است با روز عاشورا؛ روزی که فریاد آزادگی با فریادی رسا سر داده شده است که قرن هاست قلم‌ها در وصف آن می نویسند، زبان‌ها می گویند و‌گوش‌ها می شنوند اما باز هم قطره ای می شود در دریای معرفت عاشورا.

چه زیباست قلم هایی که به نیت پرواندن اندیشه های زیبا، برافراشتن پرچم حقیقت و نشاندن بذر محبت و نوع‌دوستی در راه روشنگری و آگاهی بخشی به خدمت خلق می آیند. این ایام حزن و اندوه را به همه شما تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

برای همه فعالین و اصحاب رسانه این سفیران صادق و راویان صدیق که در راه جهاد تبیین به مثابه یک افسر فعال سایبری لحظات زندگی خود را در جهاد با دداندیشان و دشمنان انسان و انسانیت و آزادگی سپری می کنند تا مبادا پرچم حق و‌حقیت برافتد و تمام ذهن، افکار، اندیشه و قلم خود را دربرافراشتن این پرچم به کار می بندند، از سرور و سالار شهیدان؛ منادی آزادی و آزادگی موفقیت و سربلندی شما در این رسالت خطیر را دارم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: