« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
آوای رودکوف؛
فرماندار و اعضای شورای اداریشهرستان لنده با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرماندار و شورای اداری شهرستان صبح امروز چهارشنبه  به مناسبت هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر لنده با آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم فرماندار شهرستان لنده طی سخنانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهیدان رحایی وباهنر و شهدای گرانقدر شهرستان گفت :دشمنان کور دل ما در روزهای آغازین انقلاب اسلامی با ترور شخصیت های ارزشمند انقلاب از جمله شهیدان رجایی و باهنر و بهشتی و سایر یاران می خواستند که حرکت توام با پیشرفت را متوقف کنند که الحمدالله نه تنها متوقف نشد بلکه روز به روز در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

جلال دانش اظهار داشت:ساده زیستی و همراهی با مردم از جمله ویژگی های شهیدان رجایی وباهنر بود که این مهم در سایه سار عدالت اجتماعی به عنوان یک مسئله توحیدی سرلوحه کار آنها قرار گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده افزود : یکی از مهمترین افتخارات دولت سیزدهم با مردم بودن است که این را نه در شعار بلکه در عمل به منصه ظهور رسانیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: