« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بلاتکلیفی برخی پروژه های سفر ریاست جمهوری سخن گفت و افزود: بخش اقتصادی برای سرمایه گذاری ها بیشتر اهتمام کند.
منبع: تسنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، سید علی احمدزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به مشکل اشتغال در اکثر شهرستان‌ها این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در حالیکه روند جذب اعتبارات نقد و اسناد خزانه استان در حال انجام است ؛ ظرف روزهای آینده 100 درصد اعتبارات جذب شود.

وی از خبرهای خوب مدیران در جذب اعتبارات اسناد خزانه سخن گفت و متذکر شد: مدیران همه تلاش خود را برای جذب 100 درصد اعتبارات ، انجام دهند

وی از لزوم تسریع در انجام مبادله موافقت ‌نامه‌های سال 1401 سخن گفت و افزود: یکی از وظایف بزرگ منابع طبیعی و محیط زیست این است که ظرف 10 روز استعلامات را برای ممانعت از بروز تاخیر د. کار مردم، پاسخ دهند .
احمدزاده، پتروشیمی گچساران، سد چم‌‌شیر، جاده پاتاوه- دهدشت و کارخانه قند یاسوج را ابرپروژه های کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و متذکر شد: در حالیکه اجرای ابرپروژه های ذکر شده در مرحله پایانی است ؛ در سفر یک روزه رئیس جمهور در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات خوب بسیج سازندگی، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب این استان قدردانی کرد و یادآور شد: اقدامات مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در پیشرفت کارخانه قند و کارخانه گیاهان دارویی گچساران نیز قابل قدردانی است.

احمدزاده بر لزوم راه‌اندازی کارخانه گلوکز و نشاسته در کهگیلویه و بویراحمد تاکید و عنوان کرد: 60 میلیارد برای راه‌اندازی این کارخانه نیاز است.

وی از برقراری سه دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در رابطه با لزوم راه اندازی کارخانه گلوکز و نشاسته خبر داد و اضافه کرد: تاکنون همکاری برای راه‌اندازی کارخانه صورت نگرفته است.

احمدزاده در پاسخ به مطالبه فرماندار دنا در خصوص عدم بهره‌مندی مردم سه روستای دهستان سادات محمودی از نعمت گاز به دلیل احداث سد خرسان گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت گاز به مردم این منطقه خدمات ارائه دهند .

وی از تخصیص اعتبار از محل آلایندگی نفت به شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اذعان داشت: استقرار واحد شهرستانی دستگاه‌ها در استان خصوصا شهرستان بویراحمد، لازم است.
وی متذکر شد : هر چه سریع‌تر مجتمع ادارات در بویراحمد تکمیل شود.

مدینه صابری/ خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: