« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینگونه تنش ها به فضای عمومی و منافع اجتماعی و اقتصادی ضربه وارد می‌کند. اصولگرایان و اصلاح طلبان مردم را به آرامش دعوت کنند‌ مردم در تجمعات حضور پیدا نکنند. نظام به دنبال رفع مسائل اقتصادی مردم است.

پایگاه خبری آوای رودکوف:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینگونه تنش ها به فضای عمومی و منافع اجتماعی و اقتصادی ضربه وارد می‌کند. اصولگرایان و اصلاح طلبان مردم را به آرامش دعوت کنند‌ مردم در تجمعات حضور پیدا نکنند. نظام به دنبال رفع مسائل اقتصادی مردم است.

همه دستگاه‌ها پیگیر روشن شدن ماجرای مهسا امینی هستند/ در فضایی آرام باید مطالبات مطرح و حل شود

شهریار حیدری، نماینده مردم کرمانشاه و نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با شلوغی های اخیر در برخی شهر ها علی الخصوص در تهران گفت: خانم امینی به رحمت خدا رفته است و این اتفاق تلخی بود، در همین راستا همه دستگاه ها از جمله روسای سه گانه بر پیگیری این مسئله تاکید کردند. این حق طبیعی خانواده امینی است که ماجرا فوت دختر ایشان مشخص شود.

وی درادامه گفت: پلیس مصون از خطا نیست، آنچه که اکنون پلیس اجرایی می‌کند در چارچوب یک قانون است، منتها اشتباه بزرگی که رواج یافته این است که پلیس اساسا وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را به عهده ندارد این به عهده دستگاه های دیگر است و چون سایر دستگاه ها تعلل می‌کنند و یا از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند این وظیفه به پلیس محول شده است و به محض ورود پلیس حساسیت ایجاد می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: در این چند روز شاهد تنش های پراکنده در سطح شهر تهران و سایر شهر ها بوده ایم، مردم باید تفکیک کنند، اکثریت مردم وفا دار به نظام و کشور هستند‌ در این‌ ماجرا یک نفر به رحمت خدا رفته است و همه پیگیر هستند اما اینکه به این بهانه برخورد و تنش ایجاد شود درست نیست، مردم بدانند در سایه این تنش ها و درگیری ها مسائل سیاسی در آن طرف مرزها قوت می گیرد و با هر حرکت و تجمع در کشور به بهانه های مختلف کانون هدایت این جریانات یا رژیم صهیونیستی بوده و یا جریانات معاند و مخالف نظام به صحنه آمدند. مردم باید حواسشان را جمع کنند و با این افراد قاطی نشوند.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وقتی تجمعی از حالت غیر عادی خارج شود، پلیس برخورد خواهد کرد. باید دولت تجدید نظری کند و این قانون اصلاح شود و به شیوه های دیگر اجرا شود. دولت باید به سرعت در این باره تصمیم گیری کند.

حیدری خاطر نشان کرد: باید مردم آگاه شوند و خود را قاطی ماجرایی نکنند که باعث رنجش و کدورت شود.

وی گفت: بسیاری از مردمی که بعضا در این روزها از روی ناراحتی تجمع می کنند اگر فردا یک مناسبت ملی باشد در راهپیمایی های ملی و مذهبی حضور پیدا می کنند اما امروز ناخودآگاه در بازی جریانات معاند افتاده اند.

حیدری اظهار کرد: ایرانی ها به فرهنگ و ادب شهرت دارند و مردم بدانند هرگونه تجمعی به منافع ملی ضربه میزند و اگر اسیبی به اموال عمومی میزنند قطعا از جیب خودشان جبران میشود‌ انتظار می‌رود مردم منتطر بمانند این موضوع را از مسیر قانونی پیگیری کنند. اینگونه تنش ها به فضای عمومی و منافع اجتماعی و اقتصادی ضربه وارد می‌کند. اصولگرایان و اصلاح طلبان مردم را به آرامش دعوت کنند‌ مردم در تجمعات حضور پیدا نکنند تا در فضایی آرام مطالبات مردم پیگیری و حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین