« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
آوای رودکوف؛
مراسم یادبود شهیدان "هوشنگ و امید خوب" با حضور وزیر نفت و حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پی حملات تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ شیراز و حمله به افراد بی دفاع منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان و دو تن از شهروندان بهمئی در حرم مطهر شاه چراغ ،مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان "حاج هوشنگ و امید خوب" در وازرت نفت با حضور دکتر اوجی وزیر نفت ؛ امام جمعه موقت تهران ، جمعی از کارکنان این وزارتخانه و تعدادی از مردم برگزار شد.

موسی ویسی نژاد داماد خانواده شهیدان خوب در همین راستا اظهار داشت: مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان خوب به همت وزارت نفت در این وزارت خانه برگزار شد‌.

وی افزود: از خانواده شهیدان خوب ، مهندس امین خوب از کارکنان این وزارت خانه به نمایندگی از اعضای خانواده در این مراسم حضور داشتند.

ویسی نژاد خاطر نشان کرد: دشمن با انجام این حملات تروریستی سعی در رعب و وحشت و ایجاد نا امنی در بین ملت را داشت ،اما حضور حماسی مردم در شهر شیراز و جمعیت میلیونی تشییع کننده و انزجار آنها از دشمنان ملت این پیام را منعکس کرد که این حملات تروریستی نه تنها آنها را از این انقلاب ، امام راحل(ره) و رهبر دور نخواهد نمود بلکه با خون این شهدا آنها متحد تر می شوند.

دشمن با انجام این حملات تروریستی سعی در رعب و وحشت و ایجاد نا امنی در بین ملت را داشت ،اما حضور حماسی مردم در شهر شیراز و جمعیت میلیونی تشییع کننده و انزجار آنها از دشمنان ملت این پیام را منعکس کرد که این حملات تروریستی نه تنها آنها را از این انقلاب ، امام راحل(ره) و رهبر دور نخواهد نمود بلکه با خون این شهدا آنها متحد تر می شوند.

وی در پایان ادامه داد: ما همیشه در صحنه هستیم و پشت سر این نظام و رهبری بوده و خواهیم بود.

مهندس امین خوب پسر شهید حاج هوشنگ خوب و برادر شهید کربلایی امید خوب در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این مراسم بنا بر دستور وزیر محترم نفت جناب دکتر اوجی و معاونین ایشان صورت گرفت.

وی افزود: مراسم بسیار خوبی برگزار شد و در این مراسم شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و خواندن قرآن به روح شهیدان خوب با اینجانب و خانواده ام ابراز همدردی کرده اند.

پسر و برادر شهیدان خوب بیان کرد: این ترور ها و دشمنی ها اولین بار نیست در ایران اتفاق افتاده است، از زمان پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران تا کنون منافق کور دل و دشمنان این نظام بارها و بارها شخصیت های مختلف، مردم کوچه و بازار، زنان و کودکان بی پناه و غیرنظامی را به خاک و خون کشیدند و در هر زمانی و با هر روشی که توانستند استکبار جهانی برعلیه ملت ایران دشمنی کردند و برای قضیه ی ایران و نابودی ایران و از بین رفتن فضائل اخلاقی و نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه ها و دشمنی ها کردند، خدا را شاکر هستیم که در جبهه های گوناگون نظامی، امنیتی، سیاسی و حتی در جنگ تحریم ها پیروز این میدان ملت ایران بود و توانستیم.

مهندس امین خوب گفت: روز به روز دشمن ضعیف تر و ملت ایران در همه ی میدان ها قوی تر شده است برای اعتلای این نظام خون ها ریخته شد از بهترین مردمان این مرز و بوم تا درخت تنومند اسلام و انقلاب آبیاری شود.

وی افزود:دشمن به فضل الهی تاوان و انتقام این خون ها را بزودی خواهد دید و پشیمان خواهد شد.

پدرم در شبکه ی بهداشت و درمان در خصوص سلامت انجام وظیفه نمود و کسی بود که مرتب سجاده اش پهن بود و در محراب عبادت در حرم اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسید.

وی از خصوصیات پدر و برادر شهید خود گفت" پدرم شهید هوشنگ خوب متعلق به همه ی مردم بود رزمنده ی دفاع مقدس و حماسه ساز عملیات فتح المبین بیت المقدس ،جانباز جنگ تحمیلی ،فردی اخلاق مدار ،متعهد و مصلح ذات البین و مورد مقبول همه ی مردم ایل و طایفه بود.

خوب ادامه داد: پدرم در شبکه ی بهداشت و درمان در خصوص سلامت انجام وظیفه نمود و کسی بود که مرتب سجاده اش پهن بود و در محراب عبادت در حرم اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسید.

وی گفت: برادرم شهید امید خوب فرزند شهید هوشنگ خوب جوانی فرهنگی ، هنرمند و متعهد بود.

مهندس امین خوب بیان داشت:برادرم از خادمین سیدالشهدا و یار ثابت موکب شهدای شهرستان در عراق بود.

وی گفت: برادرم شهید امید خوب ارتباط و تعامل ایشان با دستگاه های متولی فرهنگ بی نظیر بود با دستگاه های فرهنگی و هنری ارتباط تنگاتنگی داشت.

پسر شهید حاج هوشنگ خوب و برادر شهید کربلایی امید خوب افزود: فرهنگ شهید در برادرم امید نهادینه شد و به شهادت رسید.

مهندس امین خوب در پایان با تقدیر و تشکر ویژه از دکتر اوجی وزیر محترم نفت و معاونین ایشان ؛از امام جمعه موقت تهران ، کارکنان این وزارت خانه، مردم استان تهران که در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر ویژه نمود.

 لازم به ذکر است : در این مراسم حاج علی یار خوبی زاده جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس و حاج قادر آشنا آزاده هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

 
عکس و گزارش از سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: