« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
صبح امروز؛
یادواره شهدای گردان حضرت رسول (ص) تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در مصلی امام خمینی لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛یادواره شهدای گردان حضرت رسول (ص) تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در مصلی امام خمینی لنده برگزار شد.

یادواره

مدیون خون شهدا هستیم

در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان گردان حضرت رسول (ص) ؛ شورای اداری شهرستان و جمعی از اصناف مختلف مردم برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده ضمن خیر مقدم به حضار گفت: شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند.

سرهنگ روح الله ویسی اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران سبز بماند.

ایشان از همکاران خود ؛عوامل و مجریان این یادواره و همچنین سرهنگ محمد طلا میری تقدیر و تشکر نمودند.

یادواره

اگر مسولان به فرمایشات مقام عضمای ولایت عمل می کردند شاهد مشکلات امروزی نبودیم

در ادامه سردار سیدشکرالله واهبی زاده از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که مسئولیت فرماندهی گردان حضرت رسول (ص) تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت طی سخنانی اظهار داشت:صداقت و شجاعت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا دشمنان به خوبی بر قدرت و تفکر بسیجی ما آشنا شوند و این تفکر ناب رمز پیروزی است.

فرمانده سابق گردان حضرت رسول(ص)گفت:امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم ؛ مدیون کسانی هستیم که یک ساعت قبل از عملیات پلاکشان را در می آوردند تا نامی از آنها در دنیای خاکی وجود نداشته باشد و باید برای حفظ انقلاب و تحقق آرمان های آنها تلاش کنیم.

سردار واهبی زاده با اشاره به جنگ تحمیلی و رشادتهای رزمندگان اسلام و فتنه های بعد از جنگ گفت:دشمنان 19 ماه بعد از پیروزی انقلاب و در شرایط بسیار سخت جنگ نابرابری را هم در داخل توسط تجزیه طلبان و کمله و دموکرات و هم در خارج از مرزها بر ما تحمیل نمودند آن زمانی که ما حتی محتاج یک بسته سیم خاردار و یا فشنگ کلانشیکف بوده ایم و آنچه که این روزها بعنوان جنگ ترکیبی شروع کردند نسبت به جنگ 8 ساله 36 کشور دنیا با ما بسیار ناچیز و قابل مقایسه نیست.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه اظهار داشت:باید حواسمان جمع باشد ، در محضر خدا هستیم ، در محضر شهدا هستیم و اگر در حمایت از ولایت و رهبری ذره ای کوتاهی کنیم خدا ما را نخواهد بخشید.

فرمانده پد خندق گفت:امروزه همه ی مسولان سیاسی و فرهنگی و اقتصادی باید به شهدا اقتدا کنند که نه به فکر آسایش بودند و نه به فکر مسولیت و لحظه ای غفلت نمی کردند تا دشمن از یک خاکریز نفوذ کند.

سردار واهبی زاده افزود:اگر مسولان و مدیران ما حتی به 20 در صد از فرمایشات مقام عضمای ولایت عمل می کردند شاهد مشکلات امروزی نبودیم زیرا معظم له بارها آسیبها و خطرات را تذکر دادند ،بحث اقتصاد مقاومتی را طرح نمودند؛تهاجم فرهنگی را گوشزد نمودند؛ جنگ رسانه ای و ترکیبی دشمن را تشریح نمودند اما کدام یک از انها به نحو مطلوب محقق شد؟

ایشان در پایان با طرح این سوال که چقد پای حرف رهبری عزیز ایستاده ایم گفت:این انقلاب را پابرهنگان و مستضعفان خلق کردند و تنها دینداران واقعی هستند که می توانند دست را بگیرند تا بسوزد اما راه سردار سلیمانی ها نسوزدو در هیاهوی روزگار گم نشود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: