« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
سیاسی؛
رسانه‌های ضد انقلاب در ادامه حرکت نخ‌نمای خود در سناریوی کشته‌سازی برای اغتشاشات، ادعا کرده اند که جوانی با نام (مرحوم رضا شرفی) از اهالی سی سخت در تجمعات استان کهگیلویه و بویراحمد کشته شده و روز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ در زادگاهش (سی سخت) به خاک سپرده شده است.
منبع: ایرنا

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ترفند کشته سازی از رویکردهای ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر به منظور فاصله انداختن میان مردم، تحریک پذیری و جریحه دار کردن افکار عمومی است تا به اهداف شوم خود برسند.

خبرنگار ایرنا مرکز یاسوج برای پیگیری جزئیات مرگ این جوان ( مرحوم رضا شرفی) با خانواده اش در سی سخت منزل پدری گفت و گو کرد.

پرده برداری از سناریوی کشته سازی معاندان؛ این بار در سی سخت|فیلم

مادر این جوان که فرزندش روز گذشته جان خود را از دست داده است، می گوید: فرزندم هیچ مشکلی نداشت، شب بیست و هشتم آبان ماه در خانه پدری اش احساس بدحالی کرد و صبح حالش خیلی بد شد و پسر عمویش او را به درمانگاه رساند.

وی افزود: سرمی برای او تجویز شده بود و پس از مراجعه به بهداری به خانه بازگشت، شب هم در خانه بود که فردای آن روز فرزندم از خواب بیدار شد و به گفته پزشک به دلیل اثرات دارو دچار خواب آلودگی بود.

مادر این جوان ادامه داد: در آشپزخانه بودم که پدرش مرا صدا زد که فرزندمان تمام کرده است و در خانه فوت کرد.

وی تاکید کرد: در فضای مجازی از اسم فرزندم و خانواده ما سوء استفاده شده و به نام ما مسائلی را مطرح می کنند که تمامی این مسائل را رد می کنیم.

پرده برداری از سناریوی کشته سازی معاندان؛ این بار در سی سخت

پدر مرحوم رضا شرفی نیز گفت: روز بیست و هشتم آبان ماه پسرم به خاطر ناراحتی روحی و روانی به درمانگاه مراجعه کرد و پزشک بیان کرد که رضا مشکل روحی و روانی دارد و هیچ مشکل جسمی ندارد.

وی تاکید کرد: روز گذشته بیست و نهم آبان ماه ساعت ۹ صبح حالش بد شد و جان خود را بر اثر سکته از دست داد.

این پدر با چشمان گریان ادامه داد: فرزندم در هیچ گونه اغتشاشات و یا بازداشتی نبوده و تمامی کلیپ هایی که در فضای مجازی پخش می شود را تکذیب می کنیم.

دایی این جوان سی سختی نیز گفت: در خصوص مرگ خواهر زاده ام شایعاتی در فضای مجازی بیان شده و به دنبال خانواده ما حاشیه سازی می کنند.

وی تاکید کرد: مردم سی سخت و کشور در جریان باشند این صحبت ها کاملا دروغ است و خواهر زاده ام بازداشت و زندانی نشده و در خانه پدرش بر اثر سکته از دنیا رفته است.

پسر عموی رضا شرفی که او را به بیمارستان برده بود نیز گفت: در شب بیست و هشتم آبان ماه پدر رضا با من تماس گرفت و ساعت ۱۰ شب به خاطر بدحالی او را به بهداری بردم.

وی تصریح کرد: داروهایی به او تزریق شد اما با این وجود بی حال بود و به گفته پزشک بی حالی اش به خاطر داروها بود.

مرحوم رضا شرفی از اهالی سی سخت متاهل و دارای یک دختربچه سه ساله بوده است.

تاکنون هیچ گونه تجمع، حرکت اعتراض آمیزی و یا اغتشاش تحت هر عنوان در شهر سی سخت گزارش نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: