« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
در حاشیه مراسم افتتاح یک سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در لنده عنوان شد:
یک سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در روستای دم تنگ شهرستان لنده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛طی مراسمی با حضور مهندس رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد و جلال دانش فرماندار شهرستان لنده یک سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در روستای دم تنگ شهرستان لنده، افتتاح شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد:تجهیز روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت/فرماندار لنده:بسیاری از خواسته های مردم در حوزه ارتباطات محقق شد

فرماندار لنده:بسیاری از خواسته های مردم در حوزه ارتباطات محقق شد

فرماندار لنده در این مراسم طی سخنانی گفت:خوشبختان در دولت مردمی آیت الله رئیسی، در حوزه توسعه ارتباطات و بهبود ان با تدابیر استاندار محترم، مدیر کل محترم ارتباطات و فناوری ؛ مخابرات و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شاهد تحول خوبی در سطح استان هستیم  و بسیاری از خواسته های مردم در حوزه ارتباطات بخصوص در شهرستان لنده محقق شده است.

جلال دانش اظهار داشت : پیش از این حتی در خود شهر وضعیت ارتباطی کیفیت مناسبی نداشت ؛ در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵ میلیارد تومان در حوزه ایجاد سایت جدید و توسعه و بهبود سایتها طرح داشتیم که امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از یک مورد آن هستیم.

فرماندار لنده افزود:حدود ۸۰ کیلومتر از فیبر نوری مورد نیاز شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان از دهدشت به لنده و سپس به بهمئی انجام خواهد شد که با این طرح شهرستان لنده به شبکه ملی ارتباطات و اطلاعات وصل خواهد شد و روستاهای مسیر هم از نعمت اینترنت برخوردار خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد:تجهیز روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت/فرماندار لنده:بسیاری از خواسته های مردم در حوزه ارتباطات محقق شد

روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پایدار و پرسرعت متصل می‌شوند

مهندس رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان نیز در حاشیه این مراسم گفت:بیش از صد پروژه ارتباطی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است که بخشی از آنها به بهره برداری رسیده است و بخشی دیگر هم در حال اجرا می باشد که امیدواریم تا اوایل سال ۱۴۰۲ همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت تجهیز و به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

به گزارش آوای رودکوف و به گفته رئیس اداره مخابرات شهرستان لنده تا کنون 6 سایت ایرانسل؛ رایتل و همراه اول در شهرستان لنده افتتاح و به بهره برداری رسیده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: