« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
ظهر امروز برگزار شد:
نشست ستاد هماهنگی کنگره شهداء استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در شهرستان لنده با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست توجیهی و مشورتی ستاد هماهنگی کنگره شهداء استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در شهرستان لنده با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

دبیر اجرایی کنگره استان در این نشست ضمن تشریح اهداف و کلیات این کنگره گفت ؛یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل های آینده است و این مجاهدت ها باید درست و متقن به آیندگان منتقل شود.

سرهنگ سید عبدالصفا نجاتی با بیان اینکه تخریب دفاع مقدس و ارزشهای اسلامی کشور ما در اولویت دستور کار دشمنان قرار گرفته است اظهار داشت:حفظ این ارزشها به عهده حکومت و به تبع آن تمام ارگانهای زیربط در کشور میباشد که با آشنا کردن جوانان وجمعیت کشور با این فرهنگ اصیل و غنی از معارف دینی و معنوی گامی مهم در حفظ اقتدار جهموری اسلامی ایران برمیدارند.

رئیس هیات رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : آشنایی با شهدا و فرهنگ شهادت باید در تمامی عرصه های علم و دانش مدنظر قرار گرفته و با حفظ آنهادر مقابل جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کرد.

سرهنگ نجایی در ادامه با بیان اینکه 490 روز دیگر تا برگزاری این کنگره فرصت برنامه ریزی و تشکیل کمیته های مختلف وجود دارد گفت:برگزاری این رویداد مهم فرهنگی وظیفه ذاتی سپاه نیست بلکه وظیفه همه ی ادارات و نهادهای استان است .

در پایان این مراسم فرماندار لنده بعنوان رئیس کنگره در سطح شهرستان و فرمانده سپاه لنده بعنوان دبیر این کنگره معرفی گردید و احکام مسئولیت به آنها اعطاء گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: