« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
آوای رودکوف؛
سرپرست و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای با دادستان شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛هادی منصوری سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای  توضیحاتی در مورد معرفی مرکز، رشته های آموزشی مرکز دولتی،آموزشگاه های آزاد و اهمیت مهارت آموزی اشاره کرد و گفت؛ این اداره آمادگی دارد با بهره مندی از ظرفیت های علمی ، عملی و توسعه همکاری های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی با دادگستری شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی با تأکید بر مهارت آموزی و ایجاد زمینه اشتغال از طریق توانمندسازی و ارتقاء شایستگی های مهارتی آنان گام های موثری بردارد.

وی ادامه داد: تبار پایه و اساس کاهش جرم در جامعه را فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای دانست و تصریح کرد : از اهداف اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ، توانمندسازی معتادین بهبود یافتگان و بازگشت موثر آنان به جامعه می باشد.

منصوری خاطرنشان کرد: تمامی آموزش های فنی و مهارتی در کمپ اعتیاد شهرستان بر اساس سرفصل‌های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اولویت آموزش‌های عملی و توسط مربیان اعزامی از اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اجرا می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی در پایان : خواستار بازدید مسئولین الخصوص دادستان محترم از مرکز آموزش فنی و حرفه ای و دوره های آموزشی ویژه معتادین بهبود یافتگان از کمپ اعتیاد شد.

داشتن مهارت یکی از بهترین علل عدم گرایش به سمت اعتیاد و بزهکاری و بیکاری است

در ادامه دادستان شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای و مجموعه همکاران، توسعه و ترویج مهارت آموزی در شهرستان اشاره کرد .

عبدالله حبیبی منش گفت: این آموزشها ضمن کمک به حل اشتغال، پتانسیل خوبی برای توانمند سازی و همچنین کاهش گرایش به ارتکاب جرم را دارد.

وی خاطر نشان کرد: داشتن مهارت یکی از بهترین علل عدم گرایش به سمت اعتیاد و بزهکاری و بیکاری است .

دادستان شهرستان بهمئی گفت: داشتن شغل به تقویت کانون خانواده کمک بسیاری می کند.

حبیبی منش تاکید کرد: آموزش های فنی و حرفه ای از ارکان ایجاد اشتغال و کاهش جرائم است .

دادستان شهرستان بهمئی در پایان آمادگی خود را جهت همکاری و بازدید از مجموعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای اعلام کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
نجف نجفی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
بسیار عالی واموزنده ممنون از اقای منصوری وهمکاران گرامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: