« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
گزارش آوای رودکوف از بهمئی؛
نبود سطل زباله در شهر لیکک موجب انباشت کیسه های زباله‌ و مشکلات بهداشتی در بلوارهای این شهر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛نبود سطل زباله در شهر لیکک موجب انباشت کیسه های زباله‌ و مشکلات بهداشتی در بلوارهای این شهر شده است.

شهروندان لیککی و معضل کمبود سطل زباله/تصاویر

این زباله ها در بلوارهای اصلی شهر و گاها در کوچه و خیابان های شهر لیکک ،علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر و آلودگی بصری ، منجر به انتقال انواع بیماری به شهروندان می شود.

شهروندان لیککی و معضل کمبود سطل زباله/تصاویر

جمع آوری زباله ها در شهر لیکک هفته ای ۲ روز است ،که آن هم ساعت دقیقی ندارد و در نوبت صبح انجام می شود.

به عنوان نمونه شهروندی که روز چهارشنبه یک کیسه زباله دارد باید آن را در محلی نگه دارد، تا روز شنبه که شهرداری آن را جمع آوری کند، اما این خود، مشکلات متعددی از نظر بهداشتی را به همراه دارد و یکی از دلایل مهم ریختن زباله ها در گوشه و‌کناره از جمله ورودی و خروجی شهر لیکک است.

شهروندان لیککی و معضل کمبود سطل زباله/تصاویر

اگرچه برخی از ساکنان شهر لیکک نیز در قبال مسئولیت پذیری در برابر بهداشت و پاکیزگی کوچه ها و معابر نیز ایراد وارد است و انتظار می رود زباله ها را در زمان جمع آوری آن از سوی شهرداری در محل پیش بینی شده بگذارند اما از شهرداری نیز انتظار می رود سطل های فلزی درب دار در سطح شهر مستقر کنند تا علاوه وبر جانمایی سطل ، شاهد عدم ورود حیوانات به داخل سطل های باشیم.

شهروندان لیککی و معضل کمبود سطل زباله/تصاویر

گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: