« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی در گذشت زنده یاد محمد رضا باقریان از جانبازان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی در گذشت زنده یاد محمد رضا باقریان از جانبازان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در پی درگذشت جانباز هشت سال دفاع مقدس محمد رضا باقریان

متن پیام تسلیت سید نصرت اله سالاری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم جانباز گرانقدر« محمدرضا باقریان » سلام علیکم بما صبرتم
جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌باشند که تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به‌ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به هم‌رزمان شهیدش پیوست و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

این‌جانب لازم میدانم عروج ملکوتی جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس فرهنگی فرهیخته زنده یاد محمدرضا باقریان را خدمت مردم شریف و نجیب شهرستان بهمئی ، جامعه ایثارگری بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت گفته، و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.

به‌یقین روح بلند آن عزیز سفر کرده در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور خواهد گردید. (انشاء الله)

با احترام

سید نصرت اله سالاری (جریدیانی)

خادم خانواده شهدا وایثارگران وهمچنین مجموعه همکاران در شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین