« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۳۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
سیاسی؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تعارفی با مدیران ندارم و مطمئنا برخی از این مدیران این استان با توجه به ضعف کاری تغییر خواهند کرد.
منبع: ایسنا

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی احمدزاده روز شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری استان گفت: مدیران مراقب مصاحبه‌های ضد و نقیض خود باشند چرا که این گونه مصاحبه‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است.

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شایعه عزل خود/آقای استاندار توپ را در زمین مدیران انداخت!

وی اظهارکرد: یک مدیر به چه حقی پروژه‌ای را که ۱۰ هزار میلیارد تومان طی ۲۷ سال برای آن هزینه شده است را زیر سوال می‌برد؟ قرار نیست با یک مصاحبه اشتباه همه تلاش‌ها زیر سوال برود! مدیر باید پاسخگو باشد که چرا گفته اجازه بهره برداری از جاده "پاتاوه به دهدشت" را نمی‌دهیم؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مورد سد چم شیر تنها شرکت آب منطقه باید پاسخگو باشد و هیچ کس حق سنگ اندازی در پروژه مهم و توسعه محوری که قرار است با دستان رئیس جمهور آب گیری آن اعلام شود را ندارد و بدون دلیل زیر سوال ببرد.

احمدزاده تصریح کرد: این مصاحبه‌های بی ربط و ناامید کننده برخی افراد باعث می‌شود که عده‌ای سوء استفاده کرده و ناامیدی در استان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در خصوص اعتبارات نفت چه کسی گفته که این اعتبارات برگشت خورده؟ این اعتبارات ابلاغ شده هنوز وقت دارند و مدیران باید پیگیری کنند و آن‌ها را جذب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه انتقادات خود عنوان کرد: عده‌ای با انتشار دروغ عملکرد دولت را زیر سوال می‌برند، چرا به دروغ گفته می‌شود اعتبارات کمربندی گچساران و باشت برگشت خورده است در حالی که این پروژه فعال است.

احمدزاده با اشاره به شایعه تغییر خود تاکید کرد: من برای تغییر خود هیچ مشکلی ندارم!، اما چرا عده‌ای با انتشار خبر دروغ جو استان را متشنج می‌کنند؟ من در همین هفته یک دیدار کاملا خصوصی با رئیس جمهور داشتم چرا باید در برخی رسانه‌ها این همه دروغگویی رواج داشته باشد؟

وی خطاب به مدیران اظهارکرد: برای انتصاب برخی مدیران هزینه داده ایم به گونه‌ای که گاهی اوقات شخصا هزینه داده ام چرا که از حق مردم کوتاه نیامدم و سعی کردم شایسته‌ترین را انتخاب کنم که در عملکرد موفق باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تعارفی ندارم و اعلام می‌کنم که تغییر برخی مدیران در دستور کار است. مدیری که دستگاه خود را با روزمرگی جلو می‌برد، نمی‌تواند کار را انجام دهد.

احمد زاده افزود: خود رئیس جمهور در تغییر وزرا و حتی معاونین خود تعارف ندارد دلیلی ندارد که ما تعارف داشته باشیم. باید مدیر مجموعه زیر دست خود را رصد کند و بدون مماشات با کارمندی که کار انجام نمی‌دهد برخورد کند.

وی بیان کرد: در برخی دستگاه‌ها معاونینی هستند که با دولت همراه نیستند و سهل انگاری می‌کنند که ما این سهل انگاری‌ها را از مدیر می‌دانیم و حتما این مدیر را تغییر خواهیم داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برگزاری برنامه های دستجمعی شادی آفرین در استان باید مد نظر متولیان قرار گیرد و نشست های جمعی بسیج، ارشاد و یا هر نهاد دیگری که با مردم سر و کار دارند جشن های شادی آفرین برگزار کنند.

احمدزاده تصریح کرد: برای نمونه گرامیداشت ایام دهه فاطمیه در سلامت روح و روان مردم استان موثر است و ایجاد مراسم های عزا در ایام شهادت مورد توجه باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدار دوشنبه ۲۱ اذرماه با رئیس جمهور نیز گفت: در ابتدای این دیدار آیت‌الله دکتر رئیسی پیگیر وضعیت استان شد که گزارش دادیم استان از امنیت پایداری برخوردار است و اعضای شورای تامین و مردم در حوادث اخیر پای کار بودند.

احمد زاده با اشاره به اینکه رئیس جمهور اطلاعات کاملی از استان کهگیلویه و بویراحمد داشت و از امنیت موجود ابراز رضایت کردند، افزود: تغییر و تحول و انتخاب مدیران پای کار در استان مورد رضایت دکتر رئیسی بود و رئیس جمهور بر ایجاد ارتباط بیشتر مدیران با مردم تاکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه گزارش دادم که در چهارده ماه اخیر بیش از ۴۳ سفر به مناطق و روستاهای استان صورت گرفت، اظهار کرد: از وضعیت پروژه‌های استان و پتروپالایشگاه گچساران که اخیرا مجوز آن صادر شد به رئیس جمهور گزارش دادم، آیت‌الله رئیسی هم پیگیر مصوبات سفر و سد تنگ سرخ شد و اینکه امسال این سد آبگیری نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وضعیت مردم" گنجگان" و عشایر استان از جمله عشایر "هلیگان" مورد پرسش رئیس جمهور بود، خاطرنشان کرد: پروژه‌های آب آشامیدنی و آخرین وضعیت محور "پاتاوه به دهدشت" دیگر مواردی بود که در این دیدار گزارش دادیم.

احمد زاده تصریح کرد: رئیس جمهور پیگیر وضعیت سرمایه‌گذاری در استان بودند که در این زمینه هم گزارش دادیم که پروژه‌های حوزه سرمایه‌گذاری فعال و تعداد زیادی کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشت البته این مورد هم اشاره شد که زیرساخت‌ها برای سرمایه گذاری تا حدودی فراهم است، اما هلدینگ‌ها دولتی در این استان هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری ندارند و خواستار سرمایه‌گذاری آن‌ها در استان هستیم، رئیس جمهور هم بر این موضوع تاکید داشتند و خواهان سرمایه‌گذاری هلدینگ‌ها در کهگیلویه و بویراحمد شدند.

وی با بیان اینکه در سفر دولت درخواست دادیم که زمینه برای بین‌المللی شدن فرودگاه یاسوج فراهم شود، ادامه داد: این کار انجام شد، اما توسعه پروازهای داخلی هنوز صورت نگرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رئیس جمهور از عدم همکاری برخی سازمان‌ها و وزرا در کهگیلویه و بویراحمد گلایه داشت و تاکید کرد استانداران نماینده دولت در استان‌ها هستند و هیچ کسی نباید برخلاف نظر آن‌ها کاری انجام دهد.

احمدزاده با اشاره به اینکه برای افتتاح و بهره‌برداری از چهار ابر پروژه پتروشیمی گچساران، سد چم‌شیر، کارخانه قند و محور ملی پاتاوه به دهدشت از رئیس جمهور دعوت کردیم، گفت: رئیس جمهور پذیرفت در دور دوم سفر یا سفری اختصاصی به استان این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

 وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی از وضعیت پروژه‌ها در استان ابراز رضایت کردند و خواهان افزایش بهره‌وری فعالیت‌های مختلف استان شدند!.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
1
0
کاش آقای استاندار می نوشت مدیری که با توصیه سیاسی نماینده مجلس انتخاب شد نمی تواند مدیر خوبی باشد.
کاش می نوشت مدیری که بر اساس شایستگی انتخاب نشد نمی تواند مدیر دولت ایت الله رئیسی باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
1
آقای استاندار خانه از پای بست ویران است لطفا خودت استعفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
0
همه ی این ضعفهایی که احمدزاده گفت به خودش بر می گرده
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
0
باید تیتر می زدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضعفهای خود را بر ملا کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
0
خود کرده را تدبیر نیست!!!
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
1
دو مدیر خوب در سطح استان هست که هم تخصص دارند هم تعهد وادب. یکی دکتر حاجی زاده یکی دکتر محمدی مدیر کل راهداری. البته اگر حاجی زاده رفت فاتحه حوزه عمران خوانده میشه
گل اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
1
وقتی انتخاب استاندار خودش سهم خواهی باشد و انتخاب شود توسط نماینده با هزار اما و اگر باید همین بشه
نمردیم و معنی دولت انقلابی ، را فهمیدم
ناشناس
|
Finland
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
تقریبا ضعیف ترین دولت محلی رو دراستان کهگیلویه و بویر احمد داریم.و واقعا باید تاسف خورد به حال این مردم.
البته تاسف بیشتر از گزارشاتی است به اقای رئیسی دادند.
ناشناس
|
Finland
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
تقریبا ضعیف ترین دولت محلی رو دراستان کهگیلویه و بویر احمد داریم.و واقعا باید تاسف خورد به حال این مردم.
البته تاسف بیشتر از گزارشاتی است به اقای رئیسی دادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
اقای استاندار با عملکرد خود در عزل و نصبها اصولگرایان را به دوشقه تقسیم کرد و بعید می دانم شقه دوم که بیشترین حمایت را از آقای رئیسی داشتند در انتخابات بعدی به ایشان رای دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
آقای استاندار خودت این مدیران را با سفارش آقای نماینده انتخاب کردی اتفاقا حرف منتقدین هم همینه و شما الان بر حرف منتقدین و مخالفانتان صحه گذاشتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
آقای احمد زاده لطفا استعفا دهید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: