« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
آوای رودکوف گزارش می دهد:
گشت مشترک صعنت معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی به مناسبت شب یلدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛خداخواست جهانیانی رئیس اتاق اصناف بهمئی در مورد وضعیت بازرسی‌ها به مناسبت شب یلدا، اظهار کرد: هر ساله در آستانه شب یلدا و در پی افزایش تقاضای عمومی جهت خرید شیرینی، میوه، آجیل و خشکبار، گل، طلا، جواهر و بدلیجات طرح تشدید بازرسی و نظارت در سراسر استان و همزمان آن در بهمئی اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح تشدید نظارت و بازرسی از ۲۰ آذر ماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

جهانیانی ادامه داد: در این طرح علاوه بر استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان اتحادیه‌های مربوط در قالب گشت‌های مشترک با بازرسان سایر دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

رئیس اتاق اصناف بهمئی گفت: هر ساله طرح تشدید نظارت و بازرسی در ایام پایانی فصل پاییز، با هدف کنترل بر بازار و جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی یا کمبود کالا در این ایام و البته صیانت از حقوق مصرف کننده اجرا می‌شود.

جهانیانی تاکید کرد: در این طرح علاوه بر بازرسی‌های میدانی، بر رسیدگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات احتمالی مصرف کنندگان تاکید شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی نیز با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا و جنب‌وجوش در بازار اظهار داشت: هم‌زمان با نزدیک شدن به شب یلدا میزان نظارت بر بازار افزایش‌یافته و تیم‌های گشت و بازرسی بر بازار نظارت دارند.

فرزاد دموری از حضور تیم بازرسی در سطح بازار شهرستان خبر داد و گفت: این تیم‌های گشت و بازرسی با نظارت بر بازار شب یلدا از تخلفات و افزایش قیمت جلوگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این طرح نظارتی شب یلدا به‌طور ویژه بر اقلام و مواد غذایی شب یلدا مانند آجیل، شیرینی و میوه نظارت می‌شود.

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی گفت: در نظارتی شب یلدا بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف علاوه بر نظارت کامل بر واحد‌های صنفی و مغازه‌های که اقلام شب یلدا را عرصه می‌کنند گفت: این بازرسان همچنین وضعیت قیمت در میادین میوه و تره‌بار را نیز رصد می‌کنند.

دموری گفت: واحد‌های صنفی حتماً موظف به نصب نرخ‌نامه بر رو اقلام خود هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌شدت برخورد می‌شود.

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، نصب نکردن قیمت و عدم صادر صورتحساب را گزارش کنند.

وی ادامه داد: در این طرح با 5 واحد صنفی متخلف برخورد شد.

دموری خاطرنشان کرد: شماره 124 سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی آماده دریافت هرگونه شکایت و تخلف است و شهروندان شهرستان بهمئی می‌توانند تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند به‌صورت ویژه گزارش دهند.

 
عکس و گزارش از سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
عجب سلفیهایی
زد و بند یا دو کیلو میوه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: