« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
خبری خوش برای مردم بهمئی:
پروژه بیمارستان که یکی از پروژه های عجیب و غریب این شهرستان بوده و به مدت ۷سال راکد بوده ؛ با پیگیری دادستان جوان شهرستان بهمئی و مدیر شبکه بهداشت دوباره از سر گرفته شد که در حال حاضر در شرف افتتاح می باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛یکی ازعوامل مهم در پیشرفت پروژه های عمرانی، پیگیری مستمر ومداوم دادستان و مسئول مستقیم در آن حوزه هست.

پروژه بیمارستان سردار حاج قاسم سلیمانی که یکی از پروژه های عجیب و غریب این شهرستان بوده و به مدت ۷سال راکد بوده ؛ با پیگیری دادستان جوان شهرستان بهمئی و مدیر شبکه بهداشت دوباره از سر گرفته شد که در حال حاضر در شرف افتتاح می باشد ، بیمارستانی که مجهز به آخرین و به روزترین دستگاه های سونوگرافی ، رادیولوژی ، تجهیزات رفاهی ، و…. می باشد و در نوع خود یکی از بهترین بیمارستان های استان می باشد.

عملیات احداث این بیمارستان از  اسفند 93 در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع و با زیربنای 4 هزار مترمربع و اعتبار اولیه 150 میلیارد ریالی آغاز شد و پس از گذشت ۷ سال و با وجود زمان‌های مختلفی که در تمام این سال‌ها برای بهره‌برداری از آن تعیین شده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مردم این دیار محروم همچنان چشم انتظار تکمیل این پروژه حیاتی هستند.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با سفر رئیس جمهور محترم به استان کهگیلویه و بویراحمد که در مهرماه امسال و اعزام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان بهمئی، در پایان سفر 20 میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد.

مردم شهرستان بهمئی بخاطر مسافت زیاد این شهرستان با شهرهای همجوار، کمبود بیمارستان، هزینه‌های سنگین درمانی، خطرات بی‌شمار تصادفات جاده‌ای و نیز سختی پذیرش در مراکز درمانی استان‌های همجوار، سال‌های متعددی بوده که بخاطر نبود بیمارستان در این شهرستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که امید است با افتتاح و تجهیز این بیمارستان مشکل سلامت مردم تا حدود زیادی مرتفع گردد.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: