« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه اول این استان در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها خبر داد و آن را پاداش تلاش و همت همکاران درگیر این طرح خواند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران افزود: در دومین سال اجرای این طرح، تعهد استان ۶۰ هزار هکتار بوده که دو برابر میزان سال گذشته می باشد.

کسب رتبه اول استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح جهش تولید دیمزارها

متولی ارشد بخش کشاورزی استان که خود شخصا بر اجرای این طرح و پیشرفت لحظه ای آن نظارت داشت عنوان کرد: آموزش و فرهنگ سازی کارشناسان این سازمان منجر به اشتیاق کشاورزان و افزایش سطح تعهد استان شد؛ بنابراین، در نهایت با ثبت ۶۷۳۰۵ هکتار و ۱۳۸۳۸ تعداد قرارداد منعقد شده، برنامه ابلاغی وزارتخانه تحقق یافته و موفق به کسب رتبه اول در اجرای این طرح مهم در کشور شدیم.

رئیس قرارگاه امنیت غذایی استان هدف از اجرای این طرح را ارتقا بهره وری و پشتیبانی از تولید عنوان کرد.

معتمدی پور حصول این نتیجه درخشان را دست آورد تلاشهای شبانه روزی گروه مدیریتی و کارشناسان این سازمان به خصوص کارشناسان پهنه در کنار هم دانست و اظهار داشت: مجموعه کارشناسان جهاد کشاورزی حتی در روزهای تعطیل هم دست از کار نکشیده و برای تحقق هدف اقتدار و امنیت غذایی کشور تلاش کردند؛ به علاوه، پایش سطوحی که در طرح جهش تولید دیمزارها ثبت شده اند تا پایان مرحله برداشت همچنان ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: