« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
گزارش تصویری؛
سردار عدل هاشمی پور هم‌زمان با فرا رسیدن هفتمین و سومین روز پدر شهید والامقام غلامرضا پر مهر با حضور در گلزار مطهر شهید پر مهر به مقام شهدای معظم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد و قرائت فاتحه دادند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سردار عدل هاشمی پور هم‌زمان با فرا رسیدن هفتمین و سومین روز پدر شهید والامقام غلامرضا پر مهر با حضور در گلزار مطهر شهید پر مهر به مقام شهدای معظم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد و قرائت فاتحه دادند.

نماینده سابق مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ، لنده در مجلس شورای اسلامی در این حاشیه این مراسم عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و گفت: مردم و مسئولان کشورمان می‌دانند که هرچه امروز داریم به‌واسطه شهدا و ایثارگران به‌دست‌آمده و همه ما مدیون آنان هستیم.

سردار عدل هاشمی پور افزود: والدین معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن کشورمان دارند و خدمت‌گزاری به آنان برای مسئولان بزرگ‌ترین افتخار است و امیدوارم همه ما از این موقعیتی که به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک و مطهر شهدا است و شهدا مایه مباهات و فخر کشور هستند.

هاشمی پور با بیان اینکه شهدای عزیز با ایثار و فداکاری در جبهه‌های حق علیه باطل این پیام را به جامعه دادند که برای دفاع از اهداف و آرمان‌ های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تا پای جان ایستاد، گفت: پدران و مادران مکرم شهدا اسناد افتخار این کشور هستند و حق بزرگی بر گردن همه مردم دارند.

وی گفت: خانواده شهدا با خدا معامله کردند و خون شهید از زمان جاری شدن در زمین اثر خود را می‌گذارد و خون شهدا بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت این نظام است.

نماینده سابق مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ، لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم گام دوم انقلاب را بر اساس بیانیه رهبری پیش ببریم باید به شهدا تأسی کنیم و راه آنان را ادامه دهیم.

هاشمی پور تأکید کرد: امروز هرچه روحیه ایستادگی بیشتری در مردم ما باشد شاهد رشد کشور خواهیم بود و این روحیه نیز مدیون خون شهدا است. امیدواریم بتوانیم مسئولیت خود در برابر شهدا را انجام دهیم و شرمنده خانواده این عزیزان نباشیم.

سردار عدل هاشمی پور در پایان ضمن تسلیت به خانواده شهید پر مهر بر مزارع پدر شهید غلامرضا پر مهر حضور یافت و قرائت فاتحه دادند.

حضور سردار عدل هاشمی پور در مراسم هفتمین روز درگذشت پدر شهید پرمهر در بهمئی

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
0
فاتحه های سیاسی شروع شد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین