« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
عصر امروز برگزار شد:
مطالبات مردم از جمله تعطیلی پروژه ملی لنده به تشان و جاده لنده به پاتاوه از جمله نکاتی بود که در نشست صمیمی گروه مردم نهاد"ندای پیشرفت پایدار"و جمعی از تشکلهای مردمی با فرماندار شهرستان لنده مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،گروه مردم نهاد"ندای پیشرفت پایدار" (کمیته توسعه ) ؛ جمعی از نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و تعدادی از تشکلهای مردمی لنده عصر روز دوشنبه 10 بهمن ماه ۱۴۰۱ با "فرماندار ؛ امام جمعه ؛ رئیس دادگستری ؛فرمانده سپاه ؛شهردار و رئیس نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نمایندگان تشکلها و شورای های اسلامی، در راستای تلاش برای رفع مسائل و مشکلات مردم، به بیان نکته نظرات، پیشنهادات، انتقادات، دغدغه‌ها و مطالبات خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند و بر آمادگی خود جهت کمک به دولت در بخش‌های مختلف تاکید کردند.

مشکلات تعطیلی بعضی از پروژه ها از جمله پروژه ملی لنده به تشان ؛روند کند احداث جاده لنده ،تراب پاتاوه ؛درخواست ایجاد تونل و انتقال آب موگرمون به لنده ؛ درخواست تجدید نظر در تقسیمات کشوری و الحاق مناطقی از لنده که طی سالهای اخیر با ترفندهایی از این شهرستان جدا شدند از جمله روستای بهشت آباد و حوالی ان و بخش های از کوه سیاه و سفید ؛تمدید ماموریت بنیاد علوی در شهرستان ؛ تعطیلی پروژه گردشگری موگرمون ؛ احداث معادن از جمله معدن فسفات قیام ؛ احداث سایت پروازی لنده در ارتفاعات روستای شیتاب ؛ حل مشکل برق شهرستان و مخالفت با احداث سد آبریز از جمله نکات مطرح شده از سوی نمایندگان مردم در این جلسه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: