« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
معاون پژوهش برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:توسعه هر کشوری بستگی به فعالیت آموزش وپرورش دارد و مدیران در ارتقا نظام تعلیم وتربیت نقش کلیدی دارند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ایمان سبحان نژاد در جلسه مدیران مقاطع مختلف تحصیلی و راهبران آموزشی شهرستان مارگون با تبریک طلیعه فجر انقلاب اسلامی گفت: آموزش و پرورش عظیم ترین نهاد اموزشی و تربیتی و در راس همه دستگاههاست که توسعه و تعالی هر کشوری بستگی به کیفیت و فعالیتهای موزش و پرورش دارد.

توسعه هر کشوری بستگي به فعالیت آموزش وپرورش دارد/مدیران در ارتقا نظام تعلیم وتربیت نقش کلیدی دارند

وی تربیت نسلی خلاق ، باورمند به رسالت دینی ، متعهد، مسؤلیت پذیر و امانت دار را از رسالت‌های آموزش وپرورش عنوان کرد و خطاب به مدیران مدارس گفت: مهارت‌های فردی و اجتماعی ، نظم پذیری ، سجایای زیبای اخلاقی و قانونمداری را به دانش آموزان آموزش دهید تا شاهد رشد اخلاقی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان باشیم .

سبحان نژاد، مدیران را متولیان و مربیان اصلی تعلیم و تربیت در مدارس دانست و گفت: با ارتباط موثر با دانش آموزان، ، اولیا و معلمان برای تربیت و آموزش دانش‌ اموزان بکوشید و دانش آموزان خلاق و مستعد را شناسایی و در تقویت و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان بکوشید.

وی با بیان اینکه شهرستان نوپای مارگون ظرفیت‌های عظیمی در بخشهای مختلف دارد گفت: تلاش کنید از همه ظرفیتهای موجود برای تحقق اهداف و ماموریتهای آموزش و پرورش استفاده کنید.

معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: با نگاه تحولی و عادلانه ، تجهیزات آموزشی و ورزشی را در استان توزیع کردیم که کمک‌های خوبی به شهرستان مارگون شده است .

وی به مشکلات مطرح شده توسط مدیران مدارس اشاره کرد و گفت: متناسب با امکانات آموزش وپرورش در این زمینه تلاش خواهیم کرد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با تبریک ایام فجر انقلاب اسلامی گفت: علی رغم مشکلات و تحریم های اقتصادی دشمنان، انقلاب بزرگ مردم ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مسیر توسعه و پیشرفت را طی می نماید.

محمد دانشی نسب به فعالیتهای اداره ارزیابی عملکرد در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و گفت: ارزیابی ما از مدارس بر مبنای ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در سه بعد نظارت ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در تمامی مراحل نظارت داریم.

توسعه هر کشوری بستگي به فعالیت آموزش وپرورش دارد/مدیران در ارتقا نظام تعلیم وتربیت نقش کلیدی دارند

وی گفت: بیش از ۳۰۰ بازدید کارشناسان ارزیابی عملکرد اداره کل و شهرستانها در ایام امتحانات نهایی از حوزه های برگزاري آزمون داشته ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مارگون نیز گفت: ۳۶۵۰ دانش آموز در ۱۸۰ آموزشگاه در این شهرستان مَشغول تحصیل هستند که ۴۹۶ معلم کار آموزشی آنان را بر عهده دارند.

عنایت حکیم با بیان اینکه ۶۰ مدرسه کانکسی در شهرستان مارگون وجود دارد گفت: ۳۵ مدرسه فرسوده و تخریبی در این شهرستان با قدمت بالا وجود دارد که نیاز به همکاری نوسازی مدارس و خیرین دارد.

حکیم ، راه اندازی مرکز مشاوره و کانون فرهنگی تربیتی ، افتتاح ۱۳ آموزشگاه در سال تحصیلی جاری ، پرداخت ۲ ميليارد تومان تسهیلات مرابحه ، پرداخت یک ميليارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و تجهیز مدارس به امکانات آموزشی و وسایل سرمایشی و گرمایشی بخشی از فعالیتهای آموزش وپرورش مارگون در سال تحصیلی جاری است.

وی به املاک آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: ۱۴۵ ملک آموزشی و ورزشی در این شهرستان وجود دارد که برای ۵۳ مبک سند صادر شده و برای ۱۲۶ ملک فاقد سند پرونده تشکیل شده و در حال انجام فرایند قانونی است.

در این جلسه معاونین آموزشی و پرورشی و تعدادی از مدیران مدارس دغدغه ها و مشکلات خویش را مطرح نمودند و خواستار توجه بیشتر اداره کل آموزش وپرورش استان یرای رفع آنها شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: