« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی عنوان کرد؛
سرهنگ فرزین جمشیدی از آمادگی کامل پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی برای استقبال از شهید جاودانیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت از شهرستان بهمئی گفت: شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش مردم عزیزمان نهاده‌اند.

آمادگی نیروی انتظامی برای استقبال از پیکر شهید مدافع امنیت در بهمئی /توصیه‌های پلیس

سرهنگ فرزین جمشیدی گفت: شهادت، پاداشی نیکو برای دلاورانی‌ است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و در این راه، جان خویش را نثار کردند.

وی بیان کرد: خانواده شهدا از ارزشمندترین افراد جامعه محسوب می‌شوند که حافظان انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: عزت اسلام و امنیت امروز ما مرهون خون شهداست.

وی ادامه داد: هرچه داریم از برکت خون شهدا و خانواده شهداست و خانواده شهدا میراث‌داران آنان هستند.

سرهنگ جمشیدی از آمادگی کامل پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی برای استقبال از شهید جاودانیان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با تمام توان و آمادگی کامل برای استقبال از شهید مدافع امنیت ( جاودانیان ) در آمادگی کامل است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی افزود: از تمام شهروندان شهرستان درخواست می‌کنیم در مراسم شهید از هر گونه تیر اندازی به جد خود داری کنند.

وی ادامه داد: مردم عزیز شهرستان بهمئی از هر گونه آوردن وسیله نقلیه در مسیر پیاده روی به جد خود داری کنند و شهید عزیز را پیاده همراهی کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از مسدود شدن مسیر ورود به روستای کت خبر داد و افزود: ورودی روستای کت مسدود میشود و از هر گونه عبور خود داری کنید.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: مسیر ابوالفارس به سمت روستای کت مسدود میشود گفت: تمام ورودی و خروجی های روستای کت بسته میشود.

وی گفت: شهروندان عزیز از آوردن هر گونه خودرو در مکان خاکسپاری و تشییع خود داری کنید.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: به اطلاع تمام شهروندان و مهمانان عزیز خارج از شهرستان و استان رسانده میشود برای پارکینگ خودرو های شما عزیزان ورودی و ورزشگاه روستای کت پیش بینی شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست به توصیه ها و هشدار های پلیس توجه کنند و نکاتی که بیان شد رعایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: