« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
یاداشت ارسالی از کرامت سلیمی:
در هیروشیما من برای صحنه ای متفاوت و کاملا غیر عادی آماده بودم! اما وقتی هیروشیما را بازدید کردم مانند شهر های سوخته دیگری که دیده بودم بود.

پایگاه خبری آوای رودکوف-یاداشت ارسالی از کرامت سلیمی از نظریه پردازان بمب های اتمی تحت عنوان: گفته های آقای alexander p de seversky مخترع و خلبان (آمریکایی-روسی) درباره هیروشیما و ناکازاکی بعد از حادثه اتمی را در ادامه با هم مرور می کنیم:

گفته های آقای alexander p de seversky مخترع و خلبان (آمریکایی-روسی) درباره هیروشیما و ناکازاکی بعد از حادثه اتمی

در هیروشیما من برای صحنه ای متفاوت و کاملا غیر عادی آماده بودم! اما وقتی هیروشیما را بازدید کردم مانند شهر های سوخته دیگری که دیده بودم بود.

درختان با تنه و تیر های تلفن و ستون های سوخته ولی تقریبا سالم! پل ها و جاده های سالم بودند!! این کاملا عجیب است،

زیرا یک بمب هسته ای با چیزی که به ما درباره آن گفته اند چیزی برای ماندن باقی نمیگذارد و همه چیز را تبدیل به خاکستر میکند! حتی برخی ساختمان ها ساختاری سالم و دست نخورده داشتند اما این چگونه ممکن است؟ این انفجار آنگونه که فکر میکنیم نبوده است .

شاید اصلا بمب هسته ای در کار نبوده.

زیرا طبق تبلیغاتشان بمب هسته ای همه چیز را با خاک یکسان میکند و چیزی باقی نخواهد گذاشت!! هیچ اثری از پدیده های غیر عادی پیدا نکردیم! تقریبا همه جای شهر میشد درختان و ستون ها و ساختمان هایی با ساختار سالم که فقط سوخته بودند پیدا کرد! برخی درختان دارای برگ های سوخته نیز بودند که این نشان میدهد فاجعه هیروشیما ربطی به بمب هسته ای ندارد! برخی چوب ها هنوز سالم بودند و هیچ اثری از سوختگی بر روی آن ها دیده نمیشد. سایبان ها و برخی شیشه ها سالم بودند و دست نخورده آیا میشود یک بمب هسته ای با آن شدت شیشه و تنه درختی باقی بگذارد ؟

بنا به گفته انها یک بمب هسته ای دارای مواد رادیواکتیوی است که تاثیرات آن تا 500 سال باقی خواهد ماند اما بعد از یک ماه پوشش گیاهی در هیروشیما دوباره رشد کرد و مردم دوباره شروع به بازسازی شهر کردند در حالی که چنین چیزی نباید ممکن باشد مهم تر اینکه پل ها و اکثر ساختمان ها سالم بودند و این کاملا عجیب است و من را به شک فرو میبرد.

آیا این میتواند تاثیرات یک بمب هسته ای بر یک شهر باشد؟

قطعا نه! اثرات سوختگی شدید بر مردم و ساختمان ها و درختان نشان میدهد که این بمب نه بمب هسته ای بلکه بمب باران ناپالم بوده است که جهنمی عظیم در هیروشیما و ناکازاکی بر پا کرده بود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: