« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
سال 1402؛
یدالله درخشان در پیامی، فرارسیدن سال نو را به احاد مردم ایران بویژ مردم شهرستان بهمئی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛یدالله درخشان مدیر دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان بهمئی در پیامی، فرارسیدن سال نو را به احاد مردم ایران بویژ مردم شهرستان بهمئی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسید عید نوروز ۱۴۰۲

در این پیام آمده است:

نوروز باستانی یاد آور شکوه ایران،یادگار اجداد پاک پندار وراست گفتار و نیک کردار مان ، تنها تغییری در طبعیت وجامه انسانها ولباس زمین نبوده بلکه این جشن باشکوه گردهمایی اش نشان اتحاد و همدلی، عیادت هایش نشان صلح و آرامش روح و برادری بوده است.

نوروز در عقاید نیاکان ما یعنی نو شدن و تحول افکار یعنی نو شدن تصمیماتی که مناسب با آینده باشد تا انسان در مسیر کمال و سعادت قرار گیرد و آن زمان که سفره هفت سین آراسته به اندیشه های بلند حافظ و کلام مبارک قرآن را پهن میکنیم یعنی از خداوند قادر سعادت و سلامتی و سربلندی و صلح وصفا و صمیمیت و ثروت و روزی اش را طلب میکنیم و چه زیبا میشود اگر ما وارثان این فلسفه و اندیشه های نابِ کهن دیارمان ایران، به سبک نیکان خود اندیشه کنیم و با آمدن نوروز با افکاری نو و تصمیماتی نو، نه تنها زمینه آسایش روح و ارامش دل و ترفیع مقام همدیگر و مردم کشورمان را فراهم کنیم بلکه با اتحاد و صلح ونوعدوستی، فلسفه و فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی خود را در جهان فراگیر کنیم و به جهانیان بفهمانیم که سرنخ اسایش و سعادت و کمال و ترفیع درجه انسان در ژرفای اندیشه وعقاید ناب ایرانی اسلامی میباشد و این آرمان با خانه تکانی کردن دل و زدودن کینه و حسادت و رقابت های ناسالم و با خود باوری و اتحاد و مقاومت دست یافتنی است.

با این آرزو نوروز باستانی را بر شما و همه ایرانیان نیک سرشت تبریک عرض میکنم، ان شالله در پناه حق و در مسیر کمال ، سلامت و سربلند باشید .

یدالله درخشان
مدیر دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: