« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
گزارش تصویری؛
این پروژه به طول تقریبی ۷ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۵ میلیارد ریال در حال اجرایست.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه روکش آسفالت خروجی ممبی از چاه روغنی و خروجی ممبی به سمت ایلی اباد اظهار داشت:این عملیات با هدف ارتقا ایمنی و افزایش ضریب اصطکاک در حال اجرا می باشد.

علی محمدی بیان داشت: مردم و شهروندان شریف این حوزه حق دارند از جاده مطلوب برخوردار باشند که امیدواریم بتوانیم در این دولت ، خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و مابقی روکش و عملیات پروژه بعد از تعطیلات پیگیری میشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی نیز اظهار داشت :عملیات روکش آسفالت، ضریب ایمنی مسافران در تردد از این محور را به میزان قابل توجهی افزایش می‌‌دهد و شاهد کاهش تصادفات رانندگی در این مسیر خواهیم بود که مسیر خروحی از سمت قلعه ممبی به سمت ایلی آباد لکه گیری و ریگلاژ و مسیر چاه روغنی به سمت الهی اباد هم روکش آن انجام گردید.

کهزادی در ادامه افزود:این پروژه به طول تقریبی ۷ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۵ میلیارد ریال در حال اجرایست.

این مسول در پایان از همراهی ها و پیگیری های نماینده مردم ،مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسولان شهرستان بهمئی در رأس فرماندار پای کار و زحمت کش تقدیر و تشکر کرد.

 
عکس و گزارش از سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
0
0
خدا وتو نخوی. یعنی این ۱۰۰ متر ۲۰۰ متر دردی را درمان کرد. ...........
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین