« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» در امامزاده شاخص شهرستان بهمئی خبر داد .

اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان شهرستان بهمئی

روح الله افسر گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از 25 اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا 15 فروردین ماه جاری همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبعه آن در امامزادگان ابراهیم اسدالله(ع) و بابا احمد و سید عبدالصالح سیاهشیر و امیر نجم الدین بلوط حصار شهرستان بهمئی درحال اجراست.

رئیس اداره اوقاف و امور شهرستان بهمئی یادآور شد: آستان مقدس امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله و بابا احمد و نجم الدین و عبدالصالح (علیهما السلام) در ایام نوروز پذیرای بیشترین زائر و گردشگر نسبت به سایر امامزاده ها و نقاط گردشگری بهمئی است.

افسر گفت: نصب بنر نظرسنجی طرح، اجرای آئین تحویل سال نو در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان و اجرای مسابقات و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی، معنوی در جوار آستان امامزادگان محل اجرای طرح آرامش بهاری از اقدامات نوروزی اوقاف و امور خیریه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی ترویج وقف، نذورات و انجام کارهای خیر را از وظایف اوقاف و امور خیریه دانست و ادامه داد: امیدواریم با نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه بتوان میزان موقوفات را افزایش داد.

افسر افزود: ترویج فرهنگ وقف، خیراندیشی و فرهنگ زیارت و مودت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) از مهم ترین اهداف طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه است.

وی بهره‌ برداری از ظرفیت‌های معنوی و اجتماعی امامزادگان و بقاع متبرکه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ و معارف قرآنی، توسعه گردشگری مذهبی و ارائه خدمات به آحاد مختلف مردم را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: