« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
در پی درج نتایج ارزیابی پنجمین دوره رتبه بندی پایگاههای خبری کشور منتشر شد:
مشاور فرهنگی و هنری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی کسب رتبه اول استانی و مقام ارزشمند ملی توسط پایگاه خبری آوای رودکوف را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید اکبر سلیمانی شاعر برجسته کشوری و  مشاور فرهنگی و هنری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی کسب رتبه اول  استانی و مقام ارزشمند ملی توسط پایگاه خبری آوای رودکوف را تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

 " هوالبشیر "

 سپاس خدای را که آفریدگار مردان و زنان استواری ست که هماره رسالتشان آگاهی‌بخشی  به مردمان جامعه است. پیغام آورانی که در امر خطیر شفاف‌سازی و تنویر افکار آحاد جامعه،  با وجدان کاری و اخلاق حرفه‌ای تمام وجودشان شمع می شود تا بر تاریکی‌ها نور تابانده و  امید زندگی بیافریند
 که:
 لطف الهی بکند کار خویش
مژده رحمت برساند سروش

جناب آقای حاج فتاح بدری صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای رودکوف

کسب رتبه اول استانی و مقام ارزشمند ملی توسط آن پایگاه وزین، در پنجمین ارزیابی و رتبه بندی پایگاه‌های خبری کشور، نشانگر خودباوری، تلاش صادقانه جهادی، اخلاق‌مداری، تعهد، امانتداری، سرعت و صحت و توجه مدام به رسالت خبری شما و همکاران بزرگوارتان است.

این موفقیت درخور _ که عدم برخورداری از امتیازات و امکانات موردنیاز پایگاه‌های خبری، ارزشی صدچندان به آن می‌بخشد _ را به جنابعالی و همکاران گرامی‌تان تبریک عرض کرده و از خداوند علیم آرزوی توفیق در ادامه مسیر برایتان دارم.

سید اکبر سلیمانی
مشاور فرهنگی و هنری استاندار کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین