« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
یاداشت ؛
این روزها و با وجود حاشه های به وجود آمده در بزرگترین و پرجمعیت ترین وزارت خانه دولت یعنی وزارت آموزش و پرورش و در میان گزینه های مختلف نام دکتر حاجی بابایی نماینده باسابقه مجلس و وزیر سابق آموزش و پرورش برای این جایگاه مهم شنیده میشود ...

پایگاه خبری آوای رودکوف:این روزها و با وجود حاشه های به وجود آمده در بزرگترین و پرجمعیت ترین وزارت خانه دولت یعنی وزارت آموزش و پرورش و در میان گزینه های مختلف نام دکتر حاجی بابایی نماینده باسابقه مجلس و وزیر سابق آموزش و پرورش برای این جایگاه مهم شنیده میشود و همین گمانه زنی باعث امیدواری اکثریت مردم بالاخص خانواده بزرگ فرهنگیان شده است .

کمی تفکر ، چرا حاجی بابایی ....

اما چراحاجی بابایی ....!!

۱-نگاه کلان :
امروز مشکل کشور کمبود مدیران با نگان کلان است ، حاجی بابایی همیشه نگاه و افق بلندی داشت و به کمترین ها اکتفا نمی کرد ، در کسوت نمایندگی همیشه اعتقادداشت به جای ساختن یک خانه بهداشت باید بیمارستان هزارتخت خوابی ساخت ...

۲-سابقه قبلی:
هنوز فرهنگیان قدرشناس یادشان نرفت که از بیمه طلایی تا استخدام معلمان تربیت بدنی و قرآن و دهها طرح بزرگ دیگر و.....در زمان وزارت ایشان بود ، حتی اجرای طرح رتبه بندی تا الان حاصل پیگیری ایشان بود .

۳-فراجناحی بودن:
حاجی بابایی همیشه از نگاههای سیاسی بیزار بود و علیرغم انقلابی بودن معتقد بود باید مدیران بدون حاشبه و کارآمد را بکار گرفت و خود را مشغول بازی های سیاسی نکرد .

۴-آشنابه بودجه :
حاجی بابایی چندین سال رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بود و مشکل امروز وزارت مسائل مالی است و این بهترین فرصت برای حل مشکلات مالی این وزارت خانه است .

۵-معلم بودن :
حاجی بابایی از معلم یک مدرسه ابتدایی شروع کرد و به مقام وزارت رسید و با همه امورات فرهنگیان به خوبی آشناست و هیچ فردی این سابقه را ندارد و در بین وزرا هیچ کس به این اندازه به حوزه کاری اش اشرافیت ندارد .

۶- سابقه مجلس:
چندین دوره حضور در مجلس با رای بالای مردم در کنار داشتن مسئولیت کمیسیون های مختلف مجلس باعث شد ایشان از چهره های باسابقه مجلس باشد و همین سابقه باعث پیشبرد امور خواهد شد .

۷- خانواده:
حاجی بابایی از یک خانواده متوسط و کشاورز است که دو برادرش را در راه انقلاب داده است و همیشه خود را فدایی انقلاب می داند و سابقه خانوادگی ایشان در بین مدیران نظام کم سابقه است و یک امتیاز مثبت است .

۸-مردمی بودن :
در سال های اخیر بیشترین حضور در بین مردم ، همایش ها و برنامه ها و مناسبات را داشته است و در همه موضع گیری ها با مردم و در حمایت از مشکلات مردم سخن گفته است .

بی شک در شرایط فعلی که رهبر انقلاب تاکید زیادی بر تقویت اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی دارد انتخاب دکتر حاجی بابایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش کمک بزرگی به دولت در جهت خدمت به مردم در شرایط فعلی جامعه است که همه باید کمک کنند این اتفاق خوب به مرحله عمل برسد تا کام فرهنگیان از این انتخاب خوب شیرین شود .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
1
فقط دکتر حاجی بابایی مناسب آموزش و پرورش هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین