« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
در همایشی از طرف دفتر اداره کل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویر احمد عنوان شد:
همایش دو روزه ای در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از طرف دفتر اداره کل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویر احمد با موضوع " رویداد تحول آفرین مسیر نجات در راهبری بحران جمعیت" با ترکیب تیم های شهرستانهای ۹ گانه استان در سالن دولت استانداری برگزار گردید.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛همایش دو روزه ای در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از طرف دفتر اداره کل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویر احمد با موضوع " رویداد تحول آفرین مسیر نجات در راهبری بحران جمعیت" با ترکیب تیم های شهرستانهای ۹ گانه استان در سالن دولت استانداری برگزار گردید.

این رویداد با حضور استاندار کهگیلویه و بویر احمد، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل امور زنان و خانواده و با دعوت از چند مدرس، کارشناس و سخنران برگزار گردید.

در این رویداد گروه‌های شهرستانها که از قبل به درخواست مدیر کل زنان و خانواده استانداری بصورت هر شهرستان یک گروه سه نفره با معرفی از طرف فرمانداریها مجوز راهیابی به همایش را پیدا کردند به تفکیک میزگردهای شهرستانی و با نظارت راهبران به فعالیت پرداختند و با پرکردن فرم بوم شهرستان خود در زمینه تبیین وضعیت بحران جمعیت شهرستان، پیامدها و‌چالش‌ها، گام‌های تحول جمعیت، ریشه یابی، راهبردهای کلان، ظرفیت ها، موانع و اقدامات عملیاتی به راهکارها و پیشنهادات خود پرداختند.

در اختتامیه این همایش که در واقع افتتاحیه ای برای شروع یک امر مهم بوده، بوم بهمئی جز سه بوم برتر استان و گروه بهمئی بعنوان نفرات برتر جایزه رویداد را از آن خود نموده و از طرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد لوح تقدیر دریافت کرده اند.

اعضای تیم گروه شهرستان بهمئی:

۱- ابوالفضل‌ بیانی مدیر ورزش و جوانان شهرستان
۲_ زینب غلامی مقدم کارشناس مسئول سیاسی، امنیتی و انتخابات و مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری
۳- خدیجه طنازی پور مدیر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه

لازم به ذکر است رئیس ستاد جوانی جمعیت استان‌ها استاندار و دبیر ستاد مدیر کل زنان و خانواده استانداریها به تبع آن رئیس ستاد شهرستانی جوانی جمعیت فرماندار، دبیر ستاد کارشناس امور بانوان فرمانداری و اعضای ستاد سازمانهای مرتبط و تشکل های مردم نهاد می باشند که می بایست بعنوان سرشاخه ها و راهبران حوزه ی جمعیت به فعالیت بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: