« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
تصویربرداری ۷۰ درصد از مجموعه تلویزیونی «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی انجام شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، تصویربرداری ۷۰ درصد از مجموعه تلویزیونی «عروس تاریکی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی محمود معظمی انجام شد.

این مجموعه با درامی اجتماعی این روز‌ها در لوکیشن اصلی خود خانه سیمین (رویا نونهالی) در حال تصویربرداری است. حدود ۶۰ درصد از تدوین آن تمام شده و به تازگی آزاده ریاضی مقابل دوربین معظمی قرار گرفته است.

فیلمنامه مجموعه که در ابتدا «بوی باران» نام داشت، به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است. «عروس تاریکی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید قرار دارد.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و … در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان آن آمده است: قصه از جایی آغاز می‌شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال‌ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت‌های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است.

عوامل اصلی «عروس تاریکی» عبارتند از:

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، کارگردان: محمود معظمی، نویسنده: عباس نعمتی، تدوین: نیما حسندوست، مدیر تولید: داود معدنی، برنامه ریز: امیر جاوید نیک، منشی صحنه: رضا بقایی، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح لباس: منصوره قاضی، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، عکاس: فرناز عزیزی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین