« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
رئیس بنیاد شهید لنده در آئین تجلیل از خبرنگاران عنوان کرد
زئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده از برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده بصورت متمرکز درکهگیلویه خبرداد
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف ؛سید محمد تقی افرازیان  در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لنده که در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت به نقش خبرنگاران در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خبرنگاران از زمان شروع تا پایان هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام در دفاع از ارزشهای والای انقلاب و مملکت   شبانه روز حضور فعال داشتند و توانستند با ثبت رشادت ها و فداکاری های آنان، نقشی ماندگاری  از خود بر جای گذارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده با گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم افزود:شهید آوینی  به اشکال گوناگون اطلاع رسانی وسیعی از فضای جبهه و جنگ ارایه می کرد و وقتی در مناطق جنگی حضور داشتند، دلگرمی عجیبی برای رزمندگان اسلام به همراه می آورد.

ایشان در ادامه به فعالیتهای این نهاد در یکسال گذشته اشاره کرد و از برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان همزمان با 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به وطن ؛بصورت متمرکز در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

افرازیان اظهار کرد طبق برنامه ریزی مسولین استانی این همایش با حضور آزادگان شهرستانهای بهمئی، چرام و لنده در شهرستان دهدشت برگزار و از آزادگان سرافراز این شهرستانها تجلیل بعمل خواهد آمد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لنده تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: