« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
یاداشت-سردار احمد خورشیدی
آمریکایی ها می گویند مشکل ما با ایران موضوع هسته ای یا چند بمب اتمی نیست که ممکن است بسازد مشکل ما با ایران بر سر الهام بخشی است و پیشرفتی که در منطقه پیدا کرده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سردار احمد خورشیدی در کانال شخصی خود در یاداشتی با عنوان «آمریکا از الهام بخشی ما عصبانی است یعنی چه ؟ » نوشت:
چکیده :
امام خامنه ای در بیانات اخیر خود در ملاقات فرماندهان سپاه اعلام فرمودند " عصبانیت دشمن از ایران اسلامی بخاطر الهام بخشی ما است "، گرچه معظم له بارها به این مهم اشاره داشته اند اما می خواهیم بدانیم الهام بخشی یعنی چه و  چه سودی به حال مادارد و چه ضرری به دشمن می زند و مصادیق آن چیست ،

1- الهام بخشی یعنی اثرگزاری برچبزی یعنی الگو پذیری از چبزی یعنی ما طوری رفتار می کنیم که دیگران از ما یاد گرفته و تشویق به تکرار عمل ما می شوند .

2- سپاه و بسیج به عنوان سمبل و نمونه دفاع از کشور و مقاومت در برابر تهدید دشمن در جهان شناخته شده و هم اکنون در کشورهای مورد تجاوز قرار  دارند سپاه و بسیج تشکیل می دهند از جمله سپاه 500 هزار نفری عراق به نام حشدالشعبی که قدرت برتر در آن کشور شده ، یا بسیج مردمی در سوریه که دوشادوش ارتش در حال دفاع از سوریه است یا کپی برداری حرکت مردمی در یمن که در حال مقابله جدی در برابر حکومت  وحشی وهابی است واگر این الهام بخشی در بعد نظامی در منطقه گسترش پیدا کند دیگر قدرت نظامی آمریکا در منطقه کارآمد نخواهد بود.
 
3- الهام بخشی ایران اسلامی در جنگ بین اعراب و اسراییل نیز خود را نشان داد به این معنا که اعراب 70 سال است از اسراییل در هرجنگی شکست می خوردند اما حزب الله لبنان با الهام از رزمندگان ایران توانست ارتش اسراییل را در جنگ 33 روزه شکست سختی دهد شکستی که به قول خانم کلینتون وحشت سران کشورهای عربی را در بر داشت .

4- عصبانی بودن دشمن از الهام بخشی ما این است که اگر ما بتوانیم با همان روحیه جهادی و انقلابی مشکل اقتصادمان را حل بکنیم و مانند امور دفاعی مان در اقتصاد هم  نمونه بشویم و کالاهای مان صادراتی بشود دیگر جایی برای عرض اندام  آمریکا باقی نمی ماند.
 
✅ وبهمین دلیل است که آمریکایی ها می گویند مشکل ما با ایران موضوع هسته ای یا چند بمب اتمی نیست که ممکن است بسازد مشکل ما با ایران بر سر الهام بخشی است و پیشرفتی که در منطقه پیدا کرده است -- احمد خورشیدی 95/6/29
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: