« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
محمد الحاج حسن، روحانی ۴۰ ساله شیعه لبنانی ساکن منطقه «دیربورن» ایالت میشیگان و بنیان‌گذار «جنبش شیعه آزاده» لبنان است. این گروه در مخالفت با حزب‌الله لبنان و نزدیک به جریان اپوزیسیون یعنی حزب المستقبل به رهبری «سعد حریری» است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از صبح نو، الحاج حسن مدت کوتاهی عضو حزب‌الله لبنان بوده که بعداً در سال 2006 به دلیل دارا بودن عقاید مخالف، این گروه را ترک می‌کند. به ادعای الحاج این گروه سعی دارد غیر از «جنبش امل» و «حزب‌الله» صدای آلترناتیو شیعیان لبنان باشد. الحاج حسن همچنین مدیر بنیاد غیرانتفاعی «ایمان» واقع در انگلستان است.

اما حمایت علنی الحاج حسن از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در کسوت روحانیت باعث شهرت وی در روزهای اخیر شده است. این در حالی است که دونالد ترامپ پس از حادثه تروریستی سن برناردینو، خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا شده بود.

الحاج حسن، همراه گروه پانزده نفره‌ای از چهره‌های سیاسی لبنانی و عراقی با دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان دیدار و گفت‌وگو داشته است. وی پیش‌تر از مسلمانان خواسته بود تا به ترامپ رأی دهند. با این‌حال برخی این اقدامات را غیراسلامی می‌دانند چرا که او همواره با لباس روحانیت در کمپین‌های انتخاباتی ظاهر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: