« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری دومین اجلاس استانی نماز در شهر دوگنبدان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ مجید محنائی معاون اقتصادی  استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر  گفت: این اجلاس با هدف حرکت در مسیر تحقق آیه کریمه «اِنَّ الصَّلـاةَ تَنهَی عَنِ الفَحشاءِ وَ المُنکَرِ... »، تحقق انتظارات مقام معظم رهبری(دامه مدظله العالی) در کاستن آسیب های اجتماعی، ظرفیت سازی، تولید فکر و برنامه در دستگاه های اجرائی در حوزه آسیب های اجتماعی، جلب همکاری و مشارکت گروه های موثر در دستگاه های فرهنگی در فعالیت های اثر بخش توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی، تبادل تجربیات وعملکرد موفق در حوزه پژوهشگری از آسیب های اجتماعی و تجلیل از فعالان این عرصه است.

محنائی تصریح کرد: دومین اجلاس استانی نماز با موضوع کلی، نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی در شهر دوگنبدان با حضور 600 نفر از جامعه هدف اعم از مسئولان، فعالان عرصه نماز، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، کارکنان ادارات، مردم و ... در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران راس ساعت 9 صبح مورخ 12/8/1395 برگزار می شود.

وی اظهار داشت: رویکرد این اجلاس تقدیر از الگوهای موفق نظیر، مبلغ و روحانی که در مناطق آسیب پذیر و یا حاشیه نشین تبلیغ نماز کرده است، صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: افرادی که با نماز بهبود یافته و زندگی موفق و رو به رشدی یافته اند، مسجدی که توانسته با جذب گروه های آسیب پذیر از جمله معتادان، بزهکاران و آسیب دیدگان اجتماعی اقدامات موثر اجتماعی و تربیتی نمایند، فعالین مدارس، دانشگاه ها، نهادها و دستگاه های اجرائی و... که در زمینه نماز و کاهش آسیب های اجتماعی فعالند، مورد تجلیل قرار می گیرند.

به گفته محنائی، صاحبان بهترین طرح های گرافیکی و یا محتواهای نمایش نماز وکاهش آسیب های اجتماعی که در فضای مجازی فعالیت داشتند، صاحبان بهترین پژوهش کاربردی، پایان نامه دانشجوئی و حوزوی در زمینه آسیب های اجتماعی، افرادی که بهترین آثار ادبی، هنری با موضوع اجلاس را در قالب کتاب، قصه، شعر، فیلمنامه، فیلم کوتاه و بلند، انیمیشن، مستند، خاطره و...تولید کرده باشند و دستگاه های برتر در ارزیابی سال 1394 از جمله تجلیل شوندگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: انشاء ا... با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مسئولان استانی و شهرستانی از 80 نفر تجلیل به عمل خواهد آمد.

محنائی ابراز داشت: علاوه بر این در طول چند ماه گذشته برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی با گروه های موثر پیرامون بررسی راهکارهای علمی، عملی پیشگیری، کاهش و درمان آسیب های اجتماعی توسط دانشگاه ها، مراکز آموزشی، انجمن اولیاء و مربیان، دستگاه های اجرائی، بانوان، بهزیستی، دادگستری، شوراهای حل اختلاف، ائمه جماعات مدارس و مساجد، طلاب و مبلغین، اصحاب رسانه، کمیتیه امداد امام(ره) و... در دستور کارقرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: