« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت
در پنجمین روز از دهه فجر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران شورای هماهنگی ادارات تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیماران کارگر بیمارستان شهدای گمنام یاسوج دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، در پنجمین روز از دهه فجر، پیش از ظهر امروز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیران شورای هماهنگی ادارات تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ملاقات کارگران بیمار بستری شده در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج رفتند.

صابر مظاهری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حاشیه این ملاقات در گفت و گو با فارس ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کارگران و خانواده های محترم آنها و تبریک روز پرستار گفت: از جمله برنامه های تعیین شده این نهاد برای ایام الله دهه فجر حضور در بیمارستان شهدای گمنام با هدف دلجویی از کارگران بیمار بستری شده در بیمارستان و خانواده های این قشر زحمتکش و تجدد روحیه پرسنل بیمارستان بود.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد 90 هزار بیمه شده مستقیم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان، بیمارستان شهدای گمنام یاسوج نیاز به اعتبارات در زمینه توسعه دارد تا بتواند پاسخگوی خدمات موردنیاز بیمه شدگان باشد.

مظاهری در پایان با اشاره به سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یاسوج عنوان کرد: از مصوبات سفر دکتر علی ربیعی اختصاص بودجه برای توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بود که تا پایان سال 96 این مهم محقق می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: