« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
آوای رودکوف ؛
هشتم اسفندماه روز محبت و مهرباني و روز به ثمر نشستن تلاش صادقانه و پر از اخلاص توأم با نگاه آسمانی شهیدان عزیز "رجایی" و "باهنر" است....
پایگاه خبری آوای رودکوف :  هشتم اسفندماه روز محبت و مهرباني و روز  به ثمر نشستن تلاش صادقانه و پر از اخلاص توأم با نگاه آسمانی شهیدان عزیز "رجایی" و "باهنر" است که از درون اين نگاه خدامحور در روزهاي نخست انقلاب نهادی ارزشمند به نام "امور تربيتي" متولد شد و سربازان انقلاب اسلامي سفير پیام انقلاب در مدرسه شدند و آموزه های دینی را برای ارتقای اخلاقی و سالم سازی اجتماعي و نیز گسترش نگاه انسان مدارانه در روش‎هاي تربيتي بکار گرفتند تا از روي نيمكت‎هاي مدارس افرادی پاک و مهذب و بصیر به تحولات جامعه و تبعيت پذير از فرمان الهي به درون جامعه وارد شوند و مديريت فردا را بر عهده بگيرند.

سالروز تاسیس امور تربیتی و تربیت اسلامی  به دستان پرخیر و برکت  معماران تعلیم و تربیت  شهیدان رجایی و با هنر بر پیشگاه یکایک  فرهیختگان  و مجاهدان عرصه  تهذیب نفس و تعلیم درس تبریک و تهنیت باد.

 پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین