« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
استیو جابز در یک جمله به خوبی تفاوت فکری میلیاردرها را با افراد عادی به تصویر کشید و ما در این نوشتار راز میلیاردر شدن از نظر استیو جابز را برای شما می گوییم.
به گزارش آوای رودکوف؛ طرز تفکر میلیونر‌ها با افراد عادی جامعه فرق دارد که استیو جابز از این امر مستثنا نیست.

استیو جابز نابغه‌ای بود که با ثروتی حدود ۱۰.۲ میلیارد دلار دار فانی را وداع گفت و اما این تفاوت از دیدگاه او در یک جمله خلاصه می‌شود: "هوش میلیاردری”. در گفتمانی که با حضور استیو جابز برگزار شد، وی در پاسخ به این سوال که "تفاوت میلیاردها با افراد عادی در چیست” پاسخی کوتاه داد که این تفاوت را به خوبی نشان می‌دهد.

موسس شرکت اپل در پاسخ گفت: ” تمام چیزهایی که به آن زندگی می‌گویید از افرادی تشکیل شده که به هیچ عنوان از شما باهوش‌تر نیستند و شما می‌توانید تغییر ایجاد کنید، بر دیگران تاثیر بگذارید و چیزهایی را بسازید که توسط دیگران استفاده می‌شوند.”

ماتیسون، یکی از سرمایه‌گذارانی که با افراد میلیونر کار کرده است، در این رابطه می‌گوید: "میلیادرها به این حقیقت رسیده‌اند که جهان انعطاف پذیر است. افراد کاردان با تلاش می‌توانند به معنای واقعی جهان را تغییر دهند، برخلاف بقیه که فکر می‌کنند دنیا مفهومی ثابت و غیرمتغییر است و همه چیز به‌دست تقدیر رقم می‌خورد.”

میلیاردها از مغز خود کار می‌کشند و سعی می‌کنند برای مشکلات راه‌حل پیدا کنند.

استیو در این باره می‌گوید: ” افراد میلیونر به هیچ وجه باهوش تر از بقیه نیستند بلکه از مردم دیگر استراتژیک تر هستند. وقتی یک میلیونر به پول نیاز دارد به این فکر نمی‌کند که آیا امکان کسب درآمد بیشتر وجود دارد یا نه بلکه به دنبال راه‌حلی قطعی می‌گردند. هرچه اندیشه هایتان والاتر باشد، درآمد بیشتری کسب می‌کنید.”

ثروتمند شدن نه ربطی به تحصیلات دارد و نه ربطی به اینکه در چه خانواده‌ای متولد شده‌اید بلکه آن چه شما را ثروتمند می‌کند خودتان هستید.

منبع: بازده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: