« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
لنده
همایش توسعه شهرستان لنده طی دو سال گذشته با محوریت شورای اسلامی برگزار گردیده و مشکلات این شهرستان به نحو مطلوب منعکس گردیده اما ضروری است تا در سومین همایش این شهرستان که فردا برگزار می شود نتیجه کار و اقدامات پس از همایش برای مردم تشریح و تبیین گردد!
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف  ؛سومین همایش توسعه شهرستان لنده فردا نهم فروردین ماه سال 1396 در سالن پوریای ولی این شهرستان با حضور مهمانان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

همایش توسعه شهرستان لنده طی دو سال گذشته با محوریت شورای اسلامی برگزار گردیده و مشکلات این شهرستان به نحو مطلوب منعکس گردیده اما ضروری است تا در سومین همایش این شهرستان که فردا برگزار می شود  نتیجه کار و اقدامات پس از همایش که از شفافیت لازم برخوردار نیست برای مردم تشریح و تبیین گردد!




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
با سلام : لطفا بگویید بیلان کار دو همایش قبلی چه بود ؟ آیا بهتر نیست بودجه ای که در این همایش ها هزینه می شود صرف عمران و توسعه شهر شود ؟ خیری از قبلی ها و بلوف دادن های سخنرانان قبلی ندیدیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
سلام خروجی همایش های قبلی جز سخنرانی های بی عمل چه بود مطالبات مردم راه وجاده استفاده از نیروهای انسانی اشتغال بهداشت بود اما هیچ خروجی ندیدیم برگزار نشود بهتر است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: