« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
"اورینت نت" مدعی شد؛
این وبسایت خبری مورد حمایت ترکیه در ادامه ادعا کرد: «در این حمله همچنین انبار سلاح حزب الله در فرودگاه دمشق با تعدادی جنگنده ارتش سوریه هدف قرار گرفته است.»
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، وبسایت خبری "اورینت نت" مدعی شد: «منابعی به اورنیت نت تأکید کردند که جنگنده های اسرائیلی یک پایگاه ایرانی در دمشق را طی حمله به فرودگاه بین المللی این شهر هدف قرار دادند.»

این وبسایت خبری مورد حمایت ترکیه در ادامه ادعا کرد: «در این حمله همچنین انبار سلاح حزب الله در فرودگاه دمشق با تعدادی جنگنده ارتش سوریه هدف قرار گرفته است.»

 طبق گزارش فارس، در حالی که انتشار خبرها مبنی بر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق ادامه دارد، وزیر اطلاعات  این رژیم در این باره اظهاراتی مطرح کرده است.

منابع خبری صبح امروز گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز 5 بار فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار دادند.

شبکه 10 رژیم صهیونیستی هم گزارش داده که ارتش این رژیم به گزارشهای دریافتی از سوریه درباره حمله هوایی هیچ توضیحی نمی دهد.

از سوی دیگر، رویترز مدعی شده بود که حمله اسرائیل، در محوطه فرودگاه دمشق به یک پایگاه نظامی حزب الله لبنان صورت گرفته است.

حالا در تازه ترین خبرها، وزیر اطلاعات کابینه بنیامین نتانیاهو در اقدامی کم سابقه توسط مقامات رژیم صهیونیستی، به دست داشتن این رژیم در حمله اذعان کرده است.

به گزارش  جروزالم پست، «ایسرائیل کاتز» در مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی در اظهارنظری در خصوص این حمله گفته که «این رویداد، با سیاست ما در جلوگیری از انتقال سلاح به حزب‌الله، کاملا منطبق است».

وی مدعی شد: «هر وقت ما اطلاعاتی درباره طرح‌ها به منظور انتقال تسلیحات پیشرفته به حزب‌الله دریافت کنیم، ما اقدام خواهیم کرد».

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری اشاره نکرده و توضیح بیشتری در این باره نداده است.

با این حال خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق خبر داد و تأکید کرد جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد پنج شنبه 5 بار به فرودگاه بین المللی دمشق حمله کردند.

خبرها همچنین از بلند شدن ستون های دود از فرودگاه حکایت دارد.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع نزدیک به گروه های مسلح گزارش داد، صبح امروز انبار سلاح و مهمات و پایگاه هوایی نزدیک فرودگاه دمشق با موشک هدف قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: