« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
عربستان سعودی، کشوری که ذره ای دموکراسی در آن دیده نمی شود و تنها بهره مندان این رژیم خاندان سعودی هستند و دیگر مردم، بردگان آنها محسوب می شوند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از اتاق خبر 24:

چنین رژیمی هم اکنون با رفتارهای خود جنگ افروزی کرده و به قتل عام مسلمانان در یمن، سوریه، عراق و بحرین مشغول است، این رژیم دست کمی از رژیم کودک کش اسرائیل ندارد.

وهابیت تکفیری حاکم بر عربستان سعودی که خانه خدا در آن واقع است، جهان اسلام را با تهدید جدی و خطرناکی روبرو ساخته به گونه ای که هم اکنون به خاطر اقدامات این رژیم که از حمایت های آمریکا و اسرائیل برخوردار است، بسیاری از کشورهای اسلامی در خطر نابودی قرار دارند.
اما در مقابل چنین رژیمی جمهوری اسلامی ایران توانسته است سعودی ها را به چالش بکشد به گونه ای که از رسیدن به اهدافشان باز داشته است.

با توجه به شرایطی که وهابی های سعودی در منطقه ایجاد کرده اند، باز هم ایران با سعه صدر برخورد کرده و نگذاشته که شرایط  وخیم تر شود.

توانایی سعودی ها برای مقابله با ایران بسیار ضعیف است. عربستان علیرغم این که سلاح های زیادی از آمریکا و غرب خریداری کرده و در خاک خود انبار نموده است، اما عِرِضه و جرأت استفاده از آنها را علیه ایران ندارد چرا که به خوبی می داند با کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران، همه مناطق نفت خیر این کشور با موشک های دوربرد نیروهای مسلح کشورمان که سربازان مهدی موعود هستند، به آتش کشیده خواهد شد.

تنها کافی است هشدار رهبر انقلاب به رژیم صهیونیستی که فرمودند اگر این رژیم دست از پا خطا کند، تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد، یادآور سران سعودی کنیم که اگر آنها هم دست از پا خطا کنند، بلایی به سرشان نازل می شود که نتوانند واکنشی نشان دهند.

تهدیداتی که همواره از سوی رژیم هایی همچون اسرائیل و آل سعود علیه ایران می شود در حد و اندازه بلوف است، آنها لاف می زنند تا خود را زیر بار ضعف واقعی خود مخفی کنند. رژیم صهیونیستی بارها ایران را تهدید کرده است اما هیچگاه نتوانسته نیت خود را عملیاتی کند چرا که می داند علاوه بر پاسخ شدید جمهوری اسلامی ایران به حمله احتمالی، با پاسخ حزب الله لبنان هم روبرو خواهد شد که قطعاً پاسخی سخت دریافت خواهد کرد.

به تازگی بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان سعودی علیه ایران یاوه گویی کرده است. سخنانی که نشان از ترس این رژیم از آینده دارد.

او که وزیر دفاع عربستان نیز هست، تهدید کرده که ایران را میدان جنگ خواهد کرد!

ولیعهد عربستان در گفتگو با تلویزیون این کشور مدعی شد ایران تلاش دارد «قبلۀ مسلمانان» را اشغال کند!

بن سلمان با اشاره به اینکه هیچ نقطه مشترکی میان ایران و عربستان نیست گفت: «چگونه می توان با آنان به تفاهم رسید؟ منطق ایران زمینه سازی برای ظهور مهدی است که آن هم از طریق سیطره بر جهان اسلام محقق می شود.»

جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان افزود: «هدف اصلی نظام ایران رسیدن به قبلۀ مسلمانان است. ما منتظر نمی مانیم که عربستان میدان جنگ شود، بلکه ایران را میدان جنگ خواهیم کرد.»

بن سلمان از حقیقت و واقعیتی سخن گفته است که انکار ناپذیر است، وعده الهی است که منجی عالم، مهدی موعود(عج) که نزدیک به سالروز ولادت حضرت ولی عصر هستیم، ظهور خواهد کرد و جهان را از پلیدی و ظلم پاک خواهد نمود و حکومت جهانی خود را برپا خواهد ساخت.

باید هم از ظهور ایشان این دردانه عالم، در هراس و وحشت باشید، چرا که پیروان وهابیت تکفیری که اسلام را به بیراهه برده و انحرافی خطرناک را در اسلام باعث شده است، هنگام ظهور مهدی موعود در امان نخواهد بود و هر آنکس که در راه وهابیت و تکفیر قدم گذاشته باشد از دم تیغ شمشیر عدالت گستر مهدی موعود (عج) خواهد گذشت.

آنگاه که شما یزیدیان زمان خون ما را مباح می دانستید و هنوز هم چنین اعتقادی دارید، به هنگام ظهور منجی، خون شما مباح خواهد گشت و دیگر راه گریزی برای خاندانی همچون آل سعود و آل اسرائیل نخواهد بود.

چنین روزی دیر نیست و فرا خواهد رسید، چه بخواهید چه نخواهید، او خواهد آمد و قبله مسلمانان را از چنگ شما یزیدان زمان رها خواهد ساخت.

شما هنگام ظهور مهدی موعود(عج) همان سربازان دجال هستید که به جنگ ایشان می آیید، اما از سرنوشت شوم خود بی خبرید، هم اکنون هم سربازان و پرورش یافتگان مکتب پلید وهابیت در جهان اسلام به جنگ با خدا و منجی موعود به پا خاسته اند، گروه های تکفیری که وهابیت آنها را پرورش داده و به میدان فرستاده است، برای ممانعت از ظهور ایشان به قتل و غارت  مشغولند اما نادانی و پلیدی این قوم آنها را به ورطه نابودی خواهد کشاند.
 
ما سربازان امام زمان(عج) تا ظهور ایشان در انتظاریم، تا در رکاب این بزرگ مرد تاریخ، وظیفه الهی و تاریخی خود را انجام دهیم. منتظر باشید که چنین روزی نزدیک است. روز انتقام و پس دادن حساب.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: