« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
یاسوج
۱۴۰ روز از آغاز فعالیت علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد ولی تاکنون رو دروی خبرنگاران با هدف پرسش و پاسخ و ارائه گزارش عملکرد قرار نگرفته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ تسنیم در گزارشی نوشت: 25 شهریوماه 96 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج علی محمد احمدی را به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد از آن روز تاکنون 140 روز می‌گذرد ولی احمدی در این مدت فرار را بر قرار در مقابل خبرنگاران ترجیح داده است.

انتظار می‌رفت در روزهای اول علی محمد احمدی برنامه‌هایش را برای توسعه استان و بهبود وضعیت موجود، ارتقای شاخص‌های توسعه و ...به رسانه‌ها رائه می‌داد ولی در این زمینه آقای استاندار سکوت پیشه کرد تا برخی در افکار عمومی بر این باور باشند که برنامه‌ای منظم و مدون برای توسعه ندارد.

بنای نقد عملکرد 140 روز گذشته احمدی را در شاخص‌های مشخص در این مقال نداریم و تنها دنبال این بوده که بدانیم دلیل فرار استاندار از خبرنگاران چیست و آیا این روند به عنوان یک سیاست توسط نماینده عالی دولت ادامه می‌یابد.

با توجه به اینکه رئیس دولت در  بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به مردم قول داد هر 100 روز گزارش عملکرد ارائه کند به طور حتم انتظار می‌رود نمایندگان عالی دولت در استان‌ها نیز از رئیس خود پیروی کرده و صادقانه مشکلات، دستاوردها و برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند.

قبل از علی محمد احمدی یکی از برنامه‌های همیشگی استانداران تمامی دولت‌ها در استان نشست با خبرنگاران قبل از آغاز دهه فجر و هفته دولت با هدف ارائه برنامه‌های و تشریح جزئیات پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی بوده است، برنامه‌ای که در دوران مدیریت احمدی نیز به فراموشی سپرده شد.

مردم مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعم از شهری و روستایی که روزهای اول از گفتار درمانی‌های علی محمد احمدی به آینده امیدوار شده بودند و البته دیری نشد که امیدشان به یاس و ناامیدی تبدیل شد منتظر نشست وی با رسانه‌ها بودند تا شاید از حقایق پرده بردارد و صادقانه با مردم سخن بگوید که دلیل تعارض در سخن و عملش چست؟

نشست نماینده عالی دولت قبل از دهه فجر با رسانه‌ها برگزار نشد و البته روز 12 بهمن یک سنت شکنی توسط احمدی شکل گرفت و آن اینکه استانداران سابق در دهه فجر هر روز را اختصاص به حضور در یک شهرستان می‌دادند ولی احمدی برادریش را به نماینده گچساران ثابت کرد و با یک تابو شکنی دو روز در گچساران ماند.

این در حالی بوده که وضعیت توسعه در شهرستان گچساران نسبت به سایر مناطق مطلوب بوده و ای کاش احمدی دو روز در لنده، بهمئی، دیشموک، سیلاب و کلوار، زیلایی و ... می‌ماند و از نزدیک با زندگی پر از درد و رنج مردم آشنا می‌شد و شب را به جای ساختمان‌های مجلل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در خانه‌های خشتی سیلاب و کلوار بویراحمد و یا رودپر دیشموک سر می‌کرد.

هنوز دیر نشده است مردم همچنان منتظر مانده‌اند تا علی محمد احمدی در نشستی بدون محدودیت وقت با خبرنگاران و یا شبکه استانی دنا تمامی شعارهای روزهای اول خود را مرور و با عملکرد 140 روزه خود ارزیابی کند و صادقانه ناگفته‌های که سبب تعارض در گفتار و عملش شده را با مردم در میان بگذارد.

علی محمد احمدی این را باید بداند که با توجه به وضعیت موجود در استان روزهای سختی را در پیش رو دارد و باید خود را برای نبردی سخت و نفس‌گیر  آماده کند و در صورتی نتواند صادقانه با مردم سخن بگوید و افکار عمومی را با خود همراه کند بازنده این ماراتن خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: