« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
طنز/جهانگیر ایزدپناه:
سرتان را درد نیاورم اگر بنا باشد در مملکت ما از تناقضات جمله معترضه نوشته شود ، طومار بسیار درازی میشود که یک سرش به قطب شمال و سر دیگرش به قطب جنوب می رسد ...
پایگاه خبری آوای رودکوف- استاد جهانگیر ایزدپناه :جناب دکتر روحانی ( ریاست جمهور ) در 30 اردیبهشت ماه 97 چنین فرمودند :

1-" دولت معتقد به فضای باز ارتباطات میان مردم است . "

-جمله معترضه — دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟ ریاست شورای مجازی کشور که خودتان هستید ، پای مصوبه قطع تلگرام را اول از همه خودتان امضا نمودید ، به همین بسنده نکردید . وزیر .... ارتباطات ( آذری جهرمی ) فرمودند فیلتر شکن ها را هم باید مسدود کنیم .

2-فرمودند : بزرگ ترین آرمان ما در اردیبهشت 96 ( انتخابات ریاست جمهوری ) استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی است . "

-جمله معترضه — هووی ، هووی ، هووی، بابا این را که چهل سال پیش تا حالا شب و روز توی گوش مان خوانده اند . معنی آن ها را هم با گوشت و پوست و استخوان مان درک کرده ایم .

3-فرمودند : " در سال گذشته بخش اعظم آن هایی که جویای کار بودند و .... مشغول به کار شدند .

جمله معترضه — ما که تو مملکت ایجاد اشتغال ندیدیم ، احتمالا توی کره مریخ مشغول به کار شده اند . آن تعداد کمی هم که می گویند بی کار هستیم ، خودشان جویای کار نیستند . اون دیگه تقصیر دولت نیست تقصیر ننه و بابا شونه که بیدارشون نمی کنند بِرند سر کار !!!

4-فرمودند : " صادرات غیر نفتی در فروردین ماه سال جاری 15 درصد افزایش داشته است . "
جمله معترضه — لطف می کردید می گفتید در همین مدت واردات کالای بنجل چینی و قیمت دلار چند درصد افزایش داشته ؟

5-فرمودند : " باید سن مدیریت در کشور از 48 سال به 40 سال کاهش یابد . "

جمله معترضه — آخه عزیز دل برادر ، سن اعضای نهادهای مهم و سرنوشت ساز که بالای 90 سال است وانگهی جناب عالی بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری واقعا جایی مدیر (آن هم از نوع مهم اش) نمی شوی ؟

6—فرمودند:یک کسی که در مرکز جاسوسی(سیا) کار کرده، شده وزیر امور خارجه آمریکا وبرای دیگر کشورها تعیین تکلیف میکند.

جمله معترضه – عالی جناب عده ای از وزیران خودت منجمله وزیر... ارتباطات قبلا کجا مشغول بودند؟در مرکز سربازان گمنام امام زمان نبوده اند؟

سرتان را درد نیاورم اگر بنا باشد در مملکت ما از تناقضات جمله معترضه نوشته شود ، طومار بسیار درازی میشود که یک سرش به قطب شمال و سر دیگرش به قطب جنوب می رسد . شاید مجبور شویم این طومار را یک دور دیگرهم دور کره زمین بچرخونیم .

" کله پوک "

کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: