« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
در 5 ماهه گذشته اتفاق افتاد:
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 115 میلیارد ریال کالای قاچاق در پنج ماه گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف: سردار مهدی انصاری ضمن اعلام این خبر با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان در مبارزه با سودگران مرگ و قاچاق کالا اظهار داشت: در 5 ماهه گذشته بیش از 53 طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که در این عملیات‌ها 683 نفر دستگیر و بیش از 2 تن مواد مخدر کشف شده است.

وی از افزایش 27 درصدی کشف مواد مخدر در این استان خبر داد و افزود: مبارزه با سوداگران مرگ به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در دستور کار بوده و در این زمینه بدون هیچ ملاحضه‌ای قاطعانه ورود می‌کنیم.

انصاری با تاکید بر‌اینکه از روز اول حضورم افزایش ارتباط با مردم را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادم، ادامه داد: حضور در مساجد شهرهای مختلف استان، نشست پرسش و پاسخ با مردم، دیدار با مردم در دفتر همگانی پلیس هر دو هفته‌ای یکبار، نشست با ریش سفیدان و متنفذین از جمله اقدامات انجام شده در راستای افزایش ارتباط با مردم بوده است.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه پیشگیری از جرم نگاه اجتماعی را در دستور کار داریم، افزود: خرید و نصب پایش تصویری بر‌عهده ناجا نبوده البته در این زمینه نیازها احصاء و در اختیار مسئولان و متولیان امر قرار گرفته است.

انصاری بیان کرد: در 5 ماهه گذشته بیش از 115 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش دارد و در زمینه پیشگیری از وقوع سرقت و کاهش نزاع دسته جمعی به ترتیب استان‌ سوم و اول کشور هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: