« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم صهیونیستی؛
پایگاه خبری آوای رودکوف:یک مسئول اسرائیلی در نشست آژانس انرژی اتمی در وین مدعی شده است که اسرائیل نمی تواند تهدیدهای مکرر ایران درباره هدف قرار دادن تأسیسات اتمی اسرائیل را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ماکان [هیأت رادیو و تلویزیون اسرائیل]، یک مقام رژیم صهیونیستی مدعی شده است که اسرائیل نمی تواند تهدیدهای مکرر ایران در خصوص هدف قرار دادن تأسیسات اتمی اسرائیل را نادیده بگیرد.

«زئیف سنیر» رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم صهیونیستی امروز در سخنرانی خود در نشست آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین گفت که تهدیدهای مستمر از سوی ایران و گروه های وابسته به این کشور باعث می شود که اسرائیل همواره در حال حفاظت و تأمین امنیت تأسیسات هسته ای خود باشد.

در این گزارش آمده که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان بارها تهدید کرده که در صورت وقوع جنگ با اسرائیل، حزب الله نیروگاه اتمی دیمونا را مورد هدف قرار خواهد داد.

این در حالی است که اسرائیل تا کنون از امضای پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان‌پی‌تی) خودداری کرده است و بر اساس گزارش ها این رژیم دست کم ۸۰ کلاهک هسته ای در اختیار دارد.
کد خبر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: