« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
لنده
مدیران صندوق اعتباری هنر طی سفر حمایتی به شهرستان لنده با جمعی از اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در این نشست که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد،  مدیران صندوق اعتباری هنر ضمن تشریح برنامه ها و فعالیتهای صندوق اعتباری هنر به سوالات حاضرین پاسخ دادند.


در ابتدای این نشست ؛زهرا حق شعار، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان های کشور گفت: هنرمندان صاحب سبک بسیاری در اقصی نقاط ایران فعالیت دارند که امیدواریم با همراهی و کمک اهالی فرهنگ و هنر استان‌ها آنها را شناسایی تا  بتوانند از خدمات و تسهیلات صندوق بهره مند شوند.


حق شعار ضمن تقدیر از توجه و پیگیری ویژه مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از سفرهای حمایتی افزود: تمام تلاش مدیرعامل و کارکنان صندوق اعتباری هنر در این سفرها بهره مندی هنرمندان سراسر کشور از خدمات صندوق است. امیدواریم با توجه به امکانات موجود گامی هرچند کوچک در جهت شناسایی و رفاه حال فعالان فرهنگی و هنری کشور برداریم.


وی اعطاء تسهیلات اعتباری و وام بانکی جهت خلق آثار فرهنگی، هنری، سینمایی و مطبوعاتی، مشارکت در تولید آثار فرهنگی هنری، سینمایی و مطبوعاتی، تلاش برای اعطای وام و تسهیلات اعتباری به اعضای توسط نهادهای مالی برای ایجاد و رونق اشتغال درزمینه فرهنگی و هنری، سیستم‌های حمایتی مانند بیمه تأمین اجتماعی و تکمیلی درمانی، حمایت‌های معیشتی مانند پرداخت مستمری، برای از کار افتادگی و سالمندان و اعطای وام‌های ضروری و کمک‌های بلاعوض را مهمترین ماموریتهای این صندوق عنوان کرد.


در ادامه حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری کشور طی سخنانی گفت:  طرح سفرهای حمایتی براساس رویکرد صندوق اعتباری هنر مبنی بر شناسایی هنرمندان گمنام و بهره مندی عادلانه هنرمندان سراسر کشور از خدمات صندوق در سال ٩٦ آغاز شد. ما در صدد هستیم طی سفرهای حمایتی هنرمندان مستعد و گمنام را تاشناسایی تا اصالت فرهنگ و هنر هر منطقه حفظ شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنرافزود: در رویکرد صندوق ما بدنبال رونق کسب و کارهای فرهنگی خصوصاً در مناطق کم تر برخوردار هستیم. امیدواریم با همراهی هنرمندان سراسر کشور زمینه توانمند سازی هرچه بیشتر خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور با رونق بازار کسب و کارهای فرهنگی فراهم شود.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سفرهای حمایتی یکی از مهمترین برنامه های صندوق اعتباری هنر و فرصتی مناسب برای تقویت ارتباط دوسویه با اهالی فرهنگ و هنر سراسر کشور است که به منظور شناسایی هنرمندان گمنام، گسترش چتر حمایتی صندوق در سراسر کشور خصوصاً در مناطق کم تر برخوردار و برخورداری عادلانه اعضاء از خدمات صندوق از سال 96 آغاز شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: